۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۶۷۹۲۷
حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی:

حجت الاسلام احمدی شخصیتی دغدغه مند درباره علوم انسانی اسلامی بود

عضو جامعه مدرسین با اشاره به تلاش های خالصانه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی در جایگاه ریاست سازمان سمت، ‌آن مرحوم را از شخصیت های دغدغه مند درباره علوم انسانی اسلامی دانست.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی عضو جامعه مدرسین

حجت الاسلام والمسلمین حسن نظری شاهرودی در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شخصیت علمی مرحوم احمدی گفت: ایشان دانشمندی جامع بود و درس های حوزوی را محضر عالمان برجسته ای همچون علامه طباطبایی تحصیل کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی در کنار تحصیل و تدریس علوم حوزوی از علوم دانشگاهی نیز بی بهره نبود و در این زمینه نیز رشد شایانی داشت.

وی افزود: ایشان تا آخر عمرش در خدمت عرصه های علمی و دانشی کشور بود و همواره سعی می کرد تا در زمینه علوم مختلف نوآوری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی با اشاره به این که مرحوم حجت الاسلام والمسلمین احمدی در جایگاه ریاست سازمان سمت بسیار خادمانه و خالصانه تلاش می کرد، ابراز داشت: ایشان از سال 1364 تا کنون بیش از 2 هزار جلد کتاب در زمینه علوم انسانی در اختیار دانشگاهیان قرار داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: ایشان زحمت های بی نظیری در زمینه علوم انسانی و اسلامی سازی علوم کشید که این خدمات علمی نشانه توفیق بزرگی است که خداوند شامل حالش کرده بود. تمام همت مرحوم دکتر احمدی خدمت و اخلاص پنهان بود.

حجت الاسلام والمسلمین نظری شاهرودی تأکید کرد: زحمت بی نظیر و پشتکار آن مرحوم ستودنی است و همچنین باید گفت که ایشان در زمینه علوم انسانی بسیار پردغدغه بود و علی رغم تلاش هایی که در این زمینه می کرد ادعایی هم نداشت؛ به طور کلی می توان ایشان را یکپارچه خدمت معرفی کرد./841/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات