۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۵۶۷۹۲۲
عضو شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

نماز جمعه مصداق «ذکرالله» است

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور نماز جمعه را مصداق ذکرالله و مظهر وحدت و همدلی مسلمانان دانست.
ضیافت افطاری غفوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین غفوری در ضیافت افطاری ستاد نماز جمعه پردیسان به ارائه مطالبی درباره حضور مردم در نماز‌جمعه پرداخت و اظهار داشت: نماز جمعه پردیسان قوام با حضور جمعیتی پرشور قوام بسیار خوبی یافته است که آن را به نمازجمعه‌های مثال‌زدنی در کشور تبدیل کرده است.

ضیافت افطاری موجب انس و الفت بیشتر

امام جمعه پردیسان ضیافت افطاری را موجب انس و الفت بیشتر دانست و بیان کرد: باید از خداوند متعال درخواست کرد که این زمینه‌ انس و الفتی که بین جمع قابل توجهی از اهل علم و فضل و مردم شکل گرفته است را منشأ آثار و برکات بیشتر قرار دهد.

وی با اشاره به روند ساخت مصلای امیر‌المؤمنین(ع) در پردیسان ابراز داشت: نماز جمعه پردیسان با تکمیل مسجد جامع امیرالمؤمنین(ع) شاهد برنامه‌های فرهنگی گسترده‌تر و شکوه بیشتر نماز جمعه در پردیسان خواهد بود.

بهترین دعا

حجت الاسلام و المسلمین غفوری درباره بهترین دعا در ماه رمضان بیان کرد: بهترین دعا و درخواست از حق‌تعالی این است که اعمال همه مؤمنین در این ماه را به بهترین وجه مورد قبول درگاه خود قرار دهد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های مردمی در برگزاری نمازجمعه پردیسان تصریح کرد: تلاش‌های فراوانی که به صورت جهادی در جهت برپایی باشکوه‌تر نمازجمعه می‌شود، با نیت خالصانه بوده و امید است که خداوند بر برکات این تلاش‌ها بیفزاید، چراکه این تلاش‌ها موجب انسجام بیشتر مردم در نمازجمعه می‌شود.

تلاش برای احیای ذکرالله

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به آیه 9 سوره جمعه تصریح کرد: نماز جمعه مصداق «ذکرالله » است، کسانی که ظهرهای روز جمعه در جهت احیای یاد خدا تلاش و کوشش می‌کنند، در حقیقت در راستای برگزاری باشکوه‌تر ذکر‌خدا زحمت می‌کشند که آثار آن ماندگار خواهد بود./876/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات