۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۶۷۸۱۹
حجت الاسلام پیرمحمدی خبر داد؛

برگزاری دوره میثاق طلبگی ویژه پذیرفته شدگان حوزه

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان با اشاره به پایان مراحل پذیرش بین داوطلبان ورود به حوزه گفت: پذیرفته شدگان در دوره میثاق طلبگی شرکت می کنند.
دوره اختبار و تثبیت

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مراحل پذیرش طلاب جدیدالورود بیان داشت: پس از برگزاری آزمون ورودی پذیرفته شدگان در دوره مصاحبه حضوری شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری تحقیقات میدانی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان ورود به حوزه پیش از آغاز سال تحصیلی در دوره آموزشی اختبار و تثبیت یا میثاق طلبگی شرکت می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: دوره اختبار و تثبیت به مدت یک ماه و با محوریت دوره اخلاقی و تهذیبی برگزار می شود.

وی در ادامه یادآور شد: هدف از برگزاری دوره آموزشی و اخلاقی اختبار و تثبیت را آشنایی داوطلبان با رسالت و وظایف طلبگی، آشنایی با فضای حوزه و دروس ابتدایی در مدارس علمیه است.

حجت الاسلام پیرمحمدی به اهمیت اخلاق در حوزه اشاره کرد و عنوان داشت: اخلاق لازمه موفقیت طلبه در فضای حوزه و انجام رسالت طلبگی و تبلیغی است.

وی با بیان اینکه علم و اخلاق دو بال برای موفقیت یک طلبه است، اظهار داشت: برگزاری دوره میثاق طلبگی فرصتی برای فهم طلاب نسبت به اهمیت اخلاق و آراستگی به اخلاق طلبگی است.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: دوره اختبار و تثبیت در مدارس علمیه استان و با همکاری مدیران و معاونان مدارس و در راستای ارتقای اخلاق و تهذیب نفس طلاب برگزار می شود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات