۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۲
کد خبر: ۵۶۷۷۸۶
با محوریت اندیشه شهید مطهری؛

دومین دوره انتخاب مدرس و پژوهشگر دانشگاه امام حسین برگزار می شود

مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی دانشگاه جامع امام حسین(ع) به‌منظور برگزاری دوره‌های آموزشی نیازمند نیروهای متخصص به‌منظور بکار گیری در این دوره‌های آموزش است؛ بر این اساس از سوی این مرکز آزمون استخدامی، انتخاب مدرس و پژوهشگر در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 دومین دوره استخدام، انتخاب مدرس و پژوهشگر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی دانشگاه جامع امام حسین (ع) به‌منظور شناسایی نیروهای متعهد و متخصص بر مبنای نظام اندیشه دینی دوره‌های آموزشی با محوریت آثار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری (ره) برگزار می‌کند.

 بر اساس این گزارش مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی دانشگاه جامع امام حسین (ع) به‌منظور برگزاری دوره‌های آموزشی نیازمند نیروهای متخصص به‌منظور بکار گیری در این دوره‌های آموزش است؛ بر این اساس از سوی این مرکز آزمون استخدامی، انتخاب مدرس و پژوهشگر در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام این مرکز هدف از گزینش نیروهای تازه‌کار به‌منظور شناسایی اندیشه جویان برتر جهت استخدام در دانشگاه جامع امام حسین (ع) و مراکز تابعه و نیز سپاه‌های استانی از طرف دانشگاه جامع امام حسین (ع) است.

مخاطبان این اطلاعیه بر اساس اعلام این مرکز طلاب سطح سه به بالا و فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری در همه رشته‌ها در سراسر کشور و دانشجویان مقطع دکتری در همه رشته‌ها در سراسر کشور بوده این در حالی است که کلیه داوطلبان در هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند و به‌تناسب فاصله مکانی خود نزدیک‌ترین نقطه شهری را برای حضور در دوره انتخاب نمایند.

گفتنی است استخدام رسمی، عنوان حقوقی محقق و پژوهشگر رسمی دانشگاه امام حسین (ع) و دریافت گواهینامه معتبر دانشگاهی از امکانات اعلان‌شده برای شرکت‌کنندگان خواهد بود.

لازم به ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به آدرس سایت مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی دانشگاه جامع امام حسین (ع) مراجعه کنند.

دوره‌های مذکور از ۷ تیرماه ۱۳۹۷ به مدت ۱۲ هفته که در هر هفته یک جلسه ۹۰ دقیقه‌ای برگزار خواهد شد که پس از هر جلسه آموزشی مباحثه مبانی نیز برگزار می‌گردد.

گفتنی است، این دوره‌ها به‌صورت هم‌زمان در تهران و ۲۵ شهر در سراسر کشور برگزار می‌گردد، بر این اساس تقسیمات جغرافیایی دوره‌ها بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در شهرهای اصفهان، شیراز، یزد، اهواز، همدان، کرمانشاه، بجنورد، ساوه، اردبیل، البرز، تهران، قم، مشهد، قزوین، زنجان، گرگان، ساری، اراک، بهمنی، کاشان، زاهدان، رودبار جنوب، بیرجند، تبریز، سنندج و سمنان خواهد بود./837/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات