۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۵۶۷۷۵۷
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری:

فکر، حرکت و عمل مسؤولان در کشور باید انقلابی باشد

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که فکر، حرکت و عمل همه مسؤولان در کشور باید انقلابی باشد، گفت: تنها شعار دادن دردی را دوا نمی کند بلکه باید در عمل نیز انقلابی بود.
مدیر حوزه علمیه مصطفی خان ساری

حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به زیاده خواهی های آمریکا در برابر ملت ایران، گفت: تجربه تاریخی نشان داده که ملت ایران اهل باج دادن به آمریکا نخواهد بود.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر زیاده خواهی های آمریکا خواهند ایستاد و از حقوق مسلم خود دفاع خواهند کرد، افزود: ملت مقتدر و با بصیرت ایران اسلامی اجازه نخواهند داد که حقوق واقعی شان به دلیل زیاده خواهی های آمریکا و دیگر کشورهای غربی نادیده گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که  ملت ایران با قدرت در برابر چهار دهه تحریم، تهدید و فشار آمریکا و دیگر کشورهای غربی ایستاده است، تصریح کرد: این ملت در برابر تحریم های ظالمانه آمریکایی ها ایستاده و در سایه همین تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده ای دست پیدا کرده است.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم پهلوی در همه امور وابسته غرب بود و در همه امور باید نظر آمریکا و انگلیس را جلب می کرد، افزود: اما پیروزی انقلاب اسلامی دستان پلید این کشورها را از دخالت در امور داخلی کشورمان قطع کرد.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که آمریکایی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی نفوذ داخلی و منطقه ای خود را به طور کلی از دست دادند، خاطرنشان کرد: امروز در سایه گفتمان انقلاب اسلامی، بسیاری از ملت های آزادی خواه جهان در برابر سیاست های استکباری آمریکا ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنی آمریکا با ملت ایران چیز تازه ای نیست بلکه بیش از چهار دهه قدمت دارد، افزود: اسلام و انقلاب اسلامی مهم ترین دلیل دشمنی این کشور مستکبر با ملت ایران است.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که آمریکایی ها در حالی خود را دوست و حامی مردم ایران معرفی می کنند که در چهار دهه اخیر بیشتر فشارهای ناشی از تحریم ها بر ملت ایران وارد شده است، تصریح کرد: این ملت همه تحریم های ظالمانه آمریکایی ها در چهار دهه اخیر را تحمیل کردند و ذره ای از آرمان های انقلاب عقب نشینی نکردند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که دشمن به دنبال کمرنگ کردن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب خطر جدی پیش روی انقلاب اسلامی است که از سوی دشمنان در داخل کشور دنبال می شود.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تقویت آرمان ها و ارزش های انقلاب تأکید کرد و گفت: امروز توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف در گرو توجه به آرمان های انقلاب اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که امروز کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند امید است، خاطرنشان کرد: نباید به بهانه های مختلف یأس و ناامیدی در جامعه تزریق شود بلکه باید با امید به آینده مسیر پیشرفت و توسعه کشور را طی کرد.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی با تکیه بر آرمان های خود در حال حرکت به سمت پیشرفت و تعالی است، بیان داشت: دشمن برای جلوگیری از رشد و تعالی کشور تلاش می کند تا آرمان های انقلاب را تضعیف کند که مسؤولان باید هوشیار باشند.

وی با تأکید بر تقویت مشی انقلابی در جامعه اسلامی، آن را موتور محرکه پیشرفت و تعالی جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر امروز کشورمان در عرصه های مختلف به یک پیشرفت قابل قبولی دست پیدا کرده به دلیل نگاه و مشی انقلابی است.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که فکر، حرکت و عمل همه مسؤولان در کشور باید انقلابی باشد، تصریح کرد: تنها شعار دادن دردی را دوا نمی کند بلکه باید در عمل نیز انقلابی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان کشور به جای دل بستن به وعده های توخالی و بی پشتوانه غرب نگاه و فکر انقلابی را در خود تقویت کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه با وجود بدعهدی های آشکار آمریکا و حتی کشورهای اروپایی برخی ها در داخل کشور همچنان به وعده های توخالی غربی ها دل بسته اند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که نباید ظرفیت و پتانسیل داخلی کشور را برای ارتباط نسیه با غرب نادیده گرفت، بیان داشت: تجربه نشان داده اروپایی ها هم شریک مطمئنی برای کشورمان نخواهند بود./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات