۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۵۶۷۶۴۱
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

تبعیت از رهبری سبب پیروزی در همه عرصه ها می شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: چنانچه از رهبری تبعیت کرده و به فرمایشات ایشان عمل کنیم پیروز خواهیم شد همانطور که با داعشی ها مقابله کرده و آنها را مهار کردیم.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه به سخنرانی رهبری در حرم امام مطهر اشاره کرد و گفت: ملت ایران و مسلمانان به ندای امام راحل و رهبری لبیک گفته و امروز به صورت گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند که قدردانی می کنم.

وی افزود: مبارزه با ظالم و دفاع از مظلومان و ستمدیدگان دستور الهی و صریح قران کریم و تاکید ائمه معصومین(ع) است، هر کس نسبت به سرنوشت مسلمانان دیگر بی تفاوت باشد، مسلمان نیست.

امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، گفت: این تفکر و شعار اشتباه است، دفاع از مظلوم دستور دین است بنابراین جانم فدای دین، فدای دستور خدا و ندای پیامبر و اهل بیت(ع). 

وی به سخنرانی رهبری در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: امام راحل  شجاع بوده و اولویت ها را رعایت کرده و عاقلانه عمل می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: امام خمینی (ره) در مواقع اضطراری و دشوار هیجان‌زده عمل نمی‌کردند و هیچ موقع به دشمن اعتماد نمی‌کردند و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کردند و تسلیم نمی‌شدند.

وی تصریح کرد: امام راحل به نصرت الهی معتقد بود و به کمک الهی یقین داشت بنابراین شاید ضربه و سختی ببینند اما شکست نخواهند خورد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: چنانچه از رهبری تبعیت کرده و به فرمایشات ایشان عمل کنیم پیروز خواهیم شد همانطور که با داعشی ها مقابله کرده و آنها را مهار کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: دشمنان به دنبال عملیات روانی هستند تا مردم را با فشار تحریم و گرانی از نظام دلسرد کنند، اگر خیران و متمولین از فقرا حمایت کنند این روزها نیز با عنایت الهی خو اهد گذشت و سعادت و سربلندی ازآن ملت ایران خواهد شد

وی در ادامه با اشاره به فضایل امیرمؤمنان (ع) گفت: زندگی امیرمومنان باید سرمشق قرار گیرد و رهبری ایشان برای رهبر معظم انقلاب الگو باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) در عین حال که در مقابل دشمنان سرسخت و شجاع بودند روح بسیار لطیفی داشتند که در رفتار ایشان نیز جلوه می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت علی (ع) در اداره مملکت اسلامی مدیریت بسیاری داشتند و ایشان عادل و بزرگوار بودند و در مقابل ضعفا و ایتام بسیار مهربان بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دشمنان حضرت علی ۶۰ سال با ایشان دشمنی کردند و در همه مواقع در خصوص ایشان دروغ گفتند تا بتوانند مقام ایشان را کمرنگ‌تر کنند؛ ایشان با داشتن قدرت، مظلوم بودند./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات