۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۵۶۷۶۴۰
رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان:

یاد خدا قلب انسان را آرامش می بخشد

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به این که یاد خدا قلب انسان را آرام می کند، گفت: انسانی در دنیا سعادتمند است که همیشه رضایت خدا را در زندگی مد نظر قرار دهد.
حجت الاسلام مهدی عربپور، امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام مهدی عرب پور رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان امروز عصر در حسینیه ثارالله کرمان، گفت: قرآن خواندن مسائل اعتقادی انسان را درست می کند.

حجت الاسلام عرب پور با بیان این که معاد یک اصل برای ما محسوب می شود، ابراز داشت: انسان مسلمانی که در جامعه به بحث معاد اهمیت دهد، دیگر زندگی خود را با رضایت خدا تبدیل می کند.

وی اظهار داشت: انسان زمانی که توجه کند که از کجا آمده و باید به کجا برود متوجه می شود که یک قیامتی وجود دارد و روزی باید جواب کارهایی که در دنیا کرده است را بدهد.

رییس ستاد اقامه نماز استان کرمان با بیان این که خداوند قدرت دارد که هرکاری را در دنیا برای انسان به وجود بیاورد، خاطرنشان کرد: خداوند به تمام کارهای انسان ها علم دارد.

وی با بیان این که ناامید شدن یکی از آثار شوم شیطان است، تصریح کرد: شیطان همیشه به دنبال ناامید کردن مردم از خداوند است و انسانی که اعتقادات خود را محکم کند نمی تواند به راحتی فریب شیطان را بخورد.

حجت الاسلام عرب پور در پایان با اشاره به این که یاد خدا قلب انسان را آرام می کند، گفت: انسانی در دنیا می تواند بهترین زندگی را داشته باشد که همیشه رضایت خدا را مد نظر قرار دهد./9707/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات