۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۵۶۷۶۳۴
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد:

امنیت دروغین سرزمین‌های اشغالی مورد تهدید است

امام جمعه موقت تهران گفت: رژیم صهیونیستی امروز از غرب، شرق، جنوب و شمال خود را تحت قدرت ملت قهرمان فلسطین می‌داند و این نشان می‌دهد که امنیت دروغین سرزمین‌های اشغالی مورد تهدید قرار گرفته است.
ابوترابی فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد پیروزی مردم فلسطین بر رژیم جعلی اسرائیل باشیم، امروز هم کشورهای ایران، عراق، یمن، لبنان، سوریه و همچنین مسلمانان سراسر دنیا به خصوص فلسطین راه را برای خلق حماسه‌ای دیگر و پیروزی بر اسرائیل را هموار کردند.

وی ادامه داد: خوشحالیم که امروز این راهپیمایی با راهپیمایی مردم غزه با عنوان «راه‌پیمایی بازگشت» همراه شده است، این راه‌پیمایی بیانگر عزم و اراده ملت فلسطین در بازگشت به سرزمین‌های خود است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز از غرب، شرق، جنوب و شمال خود را تحت قدرت ملت قهرمان فلسطین می‌داند، آنها از شرق شاهد شلیک 10‌ها فروند موشک با بخش‌های نظامی این رژیم بودند و این نشان می‌دهد که امنیت دروغین سرزمین‌های اشغالی مورد تهدید قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد در پایان گفت: امید است این راه‌پیمایی راه را برای پیروزی مردم فلسطین و آزادی سرزمین‌های اشغالی فراهم کند./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات