۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۶۷۶۲۰
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ادامه دادن برجام توطئه ای جدید برای محروم کردن کشور از پیشرفت هسته‌ ای‌ است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: مردم به خوبی می دانند که برجام برای کشور نتیجه ای نداشت و ادامه دادن آن توطئه ای جدید برای محروم کردن کشور از دانش و پیشرفت هسته‌ ای‌ است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با تأکید بر اینکه خداوند انسان ها را با اختلاف آفریده است اما این اختلافات نباید سبب شود که به حقوق همدیگر تجاوز کنیم، گفت: رشد و پویایی جامعه ایمانی در گرو نادیده گرفتن این اختلافات است.

امام جمعه شهرکرد، تعلقات دنیوی و وابستگی به نفس را مهمترین عامل دوری از راه انبیاء و اولیای الهی بیان کرد و افزود: از بزرگترین اشتباهات بشریت این است که در برابر اوامر الهی موضع می گیرند و همین امر سبب خواهد شد که به رشد و شکوفایی نرسند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه جامعه ایمانی‌ باید یک کشور متحد و منسجم داشته باشد، ابراز کرد: تنها ملاک برتری افراد تقوای آنها است؛ مبادا نگاه‌ های سیاسی و جناحی مایه‌ برتری شود، یک‌ دل و یک‌ زبان بدون‌ تعرض‌ به حقوق دیگران‌ به کار بپردازیم.

وی با بیان اینکه هنر انسان آن است که بتواند با هر گرایش، رنگ، نژاد، ملیت، زبان و مذهب و با همه شرایط در میان انسانها‌ یک زندگی مسالمت ‌آمیز برای خودش رقم‌ بزند، اظهار کرد: باید در همه شرایط عدالت در بین مردم فراگیر و نهادینه شود و این از مهمترین ضرورتهای امروز کشور است؛ به یقین احتکار و منفعت‌ طلبی‌ با نگاه قرآنی‌ همخوانی‌ ندارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: امروز جهادگران‌ حماسه‌ آفریدید و به قرآن‌، امام و شهدا و رهبر انقلاب و همچنین به وجدان‌ انسانی خودتان عاشقانه لبیک‌ گفتید و این مایه افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه امروز مردم به خوبی دعوت حق را لبیک گفتند، اظهار کرد: به یقین خداوند به فریادهای امروز مردم و مرگ بر آمریکایی که سر دادند پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به فردای روشنی که این اجتماعات و راهپیمایی ها رقم خواهند زد، افزود: دشمنان به خوبی دریافته اند که ظلم و ستم آنها از سر قدرت نیست بلکه دست و پا زدن قبل از مرگ است که ان شاءالله به زودی محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، حضور در راهپیمایی امروز را جهاد در راه خداوند متعال دانست و تصریح کرد: هر کس امروز برای ادای دین و انجام وظیفه در میدان حاضر شد و با زبان روزه شعار مرگ بر آمریکا سر داد، به یقین مشمول نصرت حق تعالی قرار می گیرد و این وعده پروردگار است.

امام جمعه شهرکرد در ادامه به هوشیاری مردم در بزنگاه های انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم به خوبی می دانند که برجام برای کشور نتیجه ای نداشت و ادامه دادن آن توطئه ای جدید برای محروم کردن کشور از دانش و پیشرفت هسته‌ ای‌ است.

وی حرکت در مسیر مطالبات رهبر معظم انقلاب را تنها راهگشای مشکلات امروز کشور بیان کرد و افزود: باید به داشته ای خود تکیه کنیم و بدانیم تا زمانی که به توان داخلی خود متکی نباشیم، راه به جایی نخواهیم برد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه مواضع سیاسی نباید به اختلاف‌ بینجامد، خاطرنشان کرد: باید در کنار هم باشیم‌ و جلسات همیاری تشکیل دهیم و همدیگر را احترام‌ کنیم تا ان شاءالله به رشد و پویایی برسیم./9457/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات