۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۶۷۶۰۹
مشاور عالی فرمانده کل قوا:

پیام روز قدس اتحاد ملت ایران و ایستادگی در راه اسلام و ولایت فقیه است

مشاور عالی فرمانده کل قوا با اشاره به پیام مردم ایران در روز قدس، گفت: پیام روز قدس اتحاد ملت ایران و ایستادگی در راه اسلام و ولایت فقیه است.
سرلشکر فیروزآبادی

سرلشگر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده  معظم کل قوا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام راهپیمایی روز قدس به دوستان و دشمنان جمهوری اسلامی، گفت: پیام روز قدس اتحاد ملت ایران و ایستادگی پای اسلام و ولایت فقیه است و این پیام، پیام خشنود کننده‌ای برای دوستان انقلاب اسلامی و همچنین برای دشمنان انقلاب اسلامی نمایانگر آتش جهنمی است که به صورت آنان اصابت می کند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی و الهی است. اشغالگران یعنی صهیونیستها یهودی نیستند، آنان یک گروهک مانند منافقین هستند و خود نیز از نقاط مختلف جهان به اسراییل رفته و دارای اختلافات قومی و قدرت در میان خود هستند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا، ادامه داد: بسیار اتفاق افتاده ارتش یا نیروی هوایی از دستور نخست وزیر اسراییل تبعیت نکرده است. آنان در داخل نیز اختلافات زیادی دارند. آنچه اسراییل را به فروپاشی می کشاند اختلافات داخلی و ظلم به فلسطینی ها است. صهیونیست ها به دلیل اینکه ظالم ترین مردم در دنیا هستند نابودیشان قطعی است، ضمن اینکه مسلمانان هرروز بیدارتر می شوند./811/پ۲۰۲/ق

 

ارسال نظرات