۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۶۷۵۹۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

دشمنان با فشارهای روانی در پی ناامید کردن مردم هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: دشمنان با ایجاد فشارهای روانی مختلف تلاش می‌کنند ملت ایران را نسبت به آینده نظام و کشور ناامید کنند.
حجت الاسلام یعقوبی- نماز جمعه بجنورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: امروز ملت ایران با حضور گسترده در مراسم روز قدس حمایت خود از مظلومان فلسطینی را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه امروز کمر استکبار جهانی شکسته شد، اضافه کرد: اکنون جبهه مقاومت استکبار جهانی را به عقب رانده و به فضل الهی امت اسلام برای استقرار جبهه مقاومت در برابر دشمنان قدم‌های محکمی برداشته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه دنیای استکبار در سه جبهه علیه مسلمین در حال نبرد است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند با فشار اقتصادی مردم ایران را از ادامه مسیر انقلاب خسته کنند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: ازاین‌رو فعالیت در راستای خودکفایی و خودباوری باید اولویت اصلی مردم و مسؤولان باشد تا اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب محقق شود.

وی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد فشارهای روانی مختلف تلاش می‌کنند ملت ایران را نسبت به آینده نظام و کشور ناامید کنند، اظهار کرد: مردم باید در برابر فشار روانی دشمن ایستادگی کرده و باصلابت به مسیر پرافتخار خود ادامه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: دشمنان همچنین تلاش می‌کنند در مناطق مختلف کشور ناآرامی‌هایی را به وجود آورده و نقشه‌های خود را اجرایی کنند؛ ازاین‌رو باید هوشمندی، بصیرت و آگاهی خود را در جامعه افزایش دهیم./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات