۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۶۷۵۹۰
آیت الله علم الهدی:

امکانات دفاعی برگ برنده ما در مواجهه با دشمنان است

امام جمعه مشهد گفت: نمی توان برای حل مشکلات به صورت خیالاتی و توهمی با دشمنان مذاکره کنیم و خودمان را از امکانات دفاعی و نظامی خلع سازیم چرا که این فکر مزدور آمریکا و محاسبه انگلیس است.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی با اشاره به سومین روز شهادت حضرت علی(ع) گفت: امروز مردم کوفه برای عرض تسلیت به نزد حضرت زینب(س) آمدند.

وی با بیان اینکه از امروز بیست سال بیشتر طول نکشید که این زن های کوفه که برای عرض تسلیت آمده بودند در روزهای پس از عاشورا مواجهه ای متفاوت با زینب کبری(س) داشتند، تصریح کرد: همین زنان کوفه در آن شرایط جور دیگری با زینب(س) برخورد کردند.

امام جمعه مشهد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که امروز در هر کجای جهان هر حرکتی که بر ضد استکبار صورت گرفت، شکست خورد، بیان کرد: اما این حرکت از دل این کشور بر ضد استکبار انجام شد و امروز چهل سال از آن روز می گذرد و علت این است که این حرکت از دل عشق به اهل بیت(ع) برخاسته است.

وی با بیان اینکه عاشقان اهل بیت(ع) قیام کردند، بیان داشت: انقلاب را پسر فاطمه رهبری کرده و می کند و این حرکت متصل به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) است و شما هم در پایمردی و وفاداری به این خاندان مردانه ایستاده اید و در حال مقاومت هستید.

تابوی شکست ناپذیر بودن اسرائیل در دنیای اسلام با حرکت روز قدس از بین رفت

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر نامگذاری روز جمعه آخرماه رمضان به نام روز قدس گفت: دنیای اسلام نفرت خود را از آن روز تا به حال در روز قدس نشان داده است و در عین حال وضعیت اسرائیل با 30 سال قبل قابل مقایسه نیست چرا که آن روزی که امام راحل آن فرمان را دادند اسرائیل در ذلت نبوده است و امروز در این وضعیت اسفبار است و این حرکت اثر خودش را گذاشت.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه تابوی شکست ناپذیر بودن اسرائیل در دنیای اسلام با حرکت روز قدس از بین رفت، تصریح کرد: امروز همه دنیا و حتی خود اسرائیل امید خود را از تداوم این نظام ساختگی از دست داده است.

مسأله فلسطین برای ما یک امر دینی است

وی با بیان اینکه مسأله فلسطین برای ما یک امر دینی است، ابراز کرد: سرزمین فلسطین و مسجد الاقصی به عنوان قبله نخست مسلمانان است و از طرفی سرزمین فلسطین از نظر قرآن یک سرزمین مقدس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: قرآن می گوید که ما به خاطر مسجد الاقصی به سرزمین اطراف آن برکت دادیم و قرآن اعلام می کند که سرزمین فلسطین، سرزمینی با برکت است.

امام جمعه مشهد  با تأکید بر این مطلب که فلسطین قطعه جدانشدنی از اسلام است، تصریح کرد: در واقع فلسطین خاکریز اول است و دشمن می خواهد در ابتدا این خاکریز را بگیرد چرا که دشمن ما را نشانه گرفته است.

ایران با فناوری موشکی اسرائیل را گروگان گرفته است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه وظیفه ما حفظ این خاکریز است، گفت: همه حرف آمریکا و اروپا این است که اگر می خواهید که تحریم ها برطرف شود باید ایران از منطقه و اسرائیل خارج شود و صنعت فن آوری موشکی را کنار بگذارد.

وی با تأکید بر این مطلب که ایران با فناوری موشکی اسرائیل را گروگان گرفته است، افزود: در واقع حزب الله بخشی از قدرت و نفوذ ایران در منطقه است چرا که آنان بیش از صد هزار موشک دارند که می توانند نقطه نقطه اسرائیل را موشک باران کنند.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه اگر آمریکا کوچکترین حرکتی علیه ما انجام دهد، موشک های ما اسرائیل را باقی نخواهد گذاشت، بیان داشت: اسرائیل قلب و جان آمریکا است که این قلب آمریکا با قدرت موشکی ما گروگان گیری شده است.

خارج شدن اسرائیل از گروگانگیری ایران به نفع ما نیست

وی با اشاره به این مطلب که عده ای درباره مذاکره موشکی با آمریکا فرافکنی دارند، تصریح کرد: در واقع این افراد خائن به کشور و اسلام و قرآن هستند چرا که این موضوع یک معادله محاسبه شده ای است که اگر موشک های ما از بین بروند اسرائیل از گروگانگیری ایران خارج می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که دشمن به دنبال این موضوع است که ما دست از پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) برداریم، گفت: در واقع نمی توان برای حل مشکلات به صورت خیالاتی و توهمی با دشمنان مذاکره کنیم و خودمان را از امکانات دفاعی و نظامی خلع سازیم چرا که این فکر مزدور آمریکا و محاسبه انگلیس است./934/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات