۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۶۷۵۸۳
امام جمعه دابودشت:

ملت ایران نشان داد همواره حامی مظلومان است

حجت الاسلام تقی زاده آملی گفت: ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جهانی قدس حماسه حضور دیگری را رقم زدند که پیام های ارزنده ای برای دشمنان و ایادی استکبار جهانی داشته است.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، امام جمعه شهرهای دابودشت و بابکان و بخش های دابودشت و دشت سر در حاشیه راهپیمایی باشکوه و حماسی مردم همیشه در صحنه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل اظهار داشت:  ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جهانی قدس حماسه حضور دیگری را رقم زدند که پیام های ارزنده ای برای دشمنان و ایادی استکبار جهانی داشته است.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در طول این سال ها همواره نشان داد مصمم و با اقتدار در دفاع از مردم مظلوم فلسطین ایستاده است.

وی ادامه داد: ملت مقاوم ایران اسلامی در روز قدس امسال با حضور پرشور خود زمینه نابودی نقشه های شوم دشمنان را حاصل کردند و نشان دادند هجمه های ایادی استکبار جهانی اثری در حمایت ملت ما در دفاع از مظلومان عالم ندارد.

امام جمعه دابودشت افزود: راهپیمایی بزرگ روز قدس امسال ضربه ای دیگر بر رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی وارد کرده است و نابودی این رژیم منحوس به لطف الهی نزدیک خواهد بود.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: ملت ایران اسلامی همیشه ثابت کرده است بر پای آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بهره گیری از سیره نورانی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای عزیز و تدابیر مقام معظم رهبری ایستادگی دارد.

وی تصریح کرد: روز قدس به عنوان روز حمایت از مظلومان و ستمدیدگان است که بر دفاع از حق مسلم آنان تاکید می کنیم و تا نابودی ستمگران این مسیر ادامه دارد.

حجت الاسلام تقی زاده آملی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی همواره به دنبال سلطه گری است که در این مسیر از هیچ اقدامی فروکش نمی کند و دست به هر کاری می زند.

امام جمعه دابودشت اظهارداشت: امروز ملت های اسلامی و آزادی خواهان جهان در دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین مصمم و مقتدر ایستاده هستند که باید در این مسیر وحدت و همدلی خود را بیش از پیش حفظ کنیم./1314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات