۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۵۶۷۵۸۱
امام جمعه بجنورد:

مقاومت تنها راه تحقق آرمان آزادی فلسطین است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خطاب به عموم مسلمین به‌ویژه مسلمانان فلسطینی، گفت: مقاومت جانانه و شانه خالی نکردن در برابر غاصبان صهیونیستی تنها راه تحقق آرمان آزادی فلسطین است.
یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با قدردانی از حضور پرشور مردم در این مراسم، اظهار کرد: حضور پرشور و شعور ملت در راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس نشان داد که آنها محکم و استوار به پای آرمان فلسطین و قدس شریف ایستاده‌اند.

وی افزود: اکنون به فضل الهی جبهه مقاومت به‌صورت کامل شکل گرفته و این جبهه هر جا که مظلومی وجود داشته باشد به یاری او می‌شتابد.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: امیدواریم در آینده با گسترش جبهه مقاومت ریشه مستکبران و شالمان دنیا خشک شده و ملت‌ها از ظلم و جور مستکبران رهایی یابند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: تا زمانی که ملت‌های آزاده در دنیا وجود دارند مستکبران عالم نمی‌توانند به‌صورت مستمر به ظلم و جنایت‌های خود ادامه دهند و به فضل الهی موعد پیروزی جبهه حق بر باطل و امت اسلام بر کفر جهانی نزدیک است.

وی در پایان خطاب به عموم مسلمین به‌ویژه مسلمانان فلسطینی، گفت: مقاومت جانانه و شانه خالی نکردن در برابر غاصبان صهیونیستی تنها راه تحقق آرمان آزادی فلسطین است./9314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات