۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۶۷۵۷۹
امام جمعه لاریجان:

حماسه حضور دیگری در حمایت از مردم مظلوم فلسطین رقم خورد

حجت الاسلام شکری گفت: مردم ما همواره در صحنه های مورد نیاز، حضوری پرشور و حماسی از خود نشان دادند و امروز نیز شاهد حضور ارزشمند آنان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بودیم.
امام جمعه لاریجان

حجت الاسلام حمیدرضا شکری، امام جمعه لاریجان امروز در حاشیه راهپیمایی پرشکوه روز قدس در بخش لاریجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل اظهار داشت: روز قدس، روز خروش و خیزش جهانی امت اسلام و انسانهای آزاده است.

وی تصریح کرد: بار دیگر همزمان با جمعه آخر ماه مبارک رمضان، قهر انقلابی ملت های مسلمان و مستضعفین جهان در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، از جبهه استکبار و در رأس آن غده سرطانی اسراییل را در راهپیمایی پرشکوه روز قدس دیدیم.

حجت الاسلام شکری ادامه داد: مردم ما در روز قدس اعلام برائت از رژیم غاصب صهیونیستی و همپیمانان آن داشتند و بیان کردند همواره در مسیر حمایت از مظلومان گام برمی دارند.

وی افزود: روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی تری داشت که افزون بر جنایات سبعانه رژیم صهیونیستی در اشغال هفتاد ساله سرزمین فلسطین، اقدام وقیحانه و خلاف عرف دیپلماتیک آمریکا را نیز داشتیم.

امام جمعه لاریجان ادامه داد: رییس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا و سرمداران کاخ سفید در انتقال پایتخت ایالات متحده به قدس شریف که نقض صریح قوانین بین المللی است، هم احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کردند و هم خشم مقدس آنان را بیش از پیش برانگیختند.

وی ادامه داد: امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست که حمایت همه جانبه آمریکای جنایتکار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی و نقش مستقیم آنان در کشتار ملت بی دفاع فلسطین آن هم با سردادن شعار مبارزه با تروریسم، تنها نیرنگی برای حضور نامشروع آمریکای جهانخوار و اسراییل غاصب در منطقه است.

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: جنایات این رژیم منحوس، سکوت مرگبار و همراهی ذلیلانه برخی دولت های به اصطلاح اسلامی با جنایتکاران در منطقه محکوم است.

امام جمعه لاریجان گفت: بر حق مسلم و مشروع مردم مظلوم فلسطین در دفاع از خویش و بازگشت به موطن اصلی خود تأکید می کنیم که حق این مردم ستمدیده و مظلوم است.

وی تصریح کرد: ملت های مسلمان به ویژه ملت مسلمان ایران حضور ارزشمندی برای زنده نگاه داشتن روز قدس و آرمان فلسطین به عنوان یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب داشتند که وعده نصرت الهی، نزدیک و تخلف ناپذیر است.

حجت الاسلام شکری بیان داشت: مردم ما همواره در صحنه های مورد نیاز، حضوری پرشور و حماسی از خود نشان دادند و امروز نیز شاهد حضور ارزشمند آنان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بودیم که جای قدردانی و سپاس دارد./1314/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات