۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۶۷۵۷۷
ملکشاهی راد:

روز قدس یادگار امام خمینی است

نماینده مجلس شورای اسلامی روز جهانی قدس را یادگار امام راحل خواند و گفت: ملت های آزادی خواه جهان امروز علیه یک دولت غاصب فریاد سر داده و علیه ظلم و ستم متحد شده اند.
پرچم فلسطین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا ملکشاهی راد، نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس یادگار امام خمینی(ره) و تعیین خط مشی مسلمانان علیه استعمار، استثمار و ستمکاری های حکومت غاصب کودک کش است.

وی با بیان اینکه شرایط امروز فلسطین هر انسان آزاده ای را وادار می کند در کنار ملت مظلومی بایستد که به خاطر دین و سرزمینشان رنج می کشند و به شهادت می رسند، افزود: امروز روز اسلام و زمان سر دادن شعار مظلومیت ملتی است که 70 سال زیر ظلم و ستم اسراییل بوده اند.

ملکشاهی راد با اشاره به حضور مردم مسلمان جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: ملت های آزادی خواه جهان امروز علیه یک دولت غاصب فریاد سر داده و علیه ظلم و ستم متحد شده اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا پایتخت خود را به قدس شریف منتقل کرده است، اظهار داشت: این اقدام آمریکا تعدی به یک ملت است و با آزادی انسان ها مغایرت دارد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: امروز مردم با وحدت، همدلی و شور انقلابی علیه این اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی، فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس سر می دهند.

وی به حضور گسترده مردم در صحنه های انقلاب اشاره و عنوان کرد این حضور باید مورد توجه مدیران و مسؤولان قرار بگیرد و باید قدر دان این حضور انقلابی مردم در صحنه باشیم.

ملکشاهی راد اظهار داشت: مسؤولان نظام وظیفه دارند از مردم انقلابی، فهیم و با بصیرت حمایت کنند و با همراهی، رضایتمندی آنان را فراهم کرده و به فکر رفع مشکلات و دغدغه های مردم باشند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات