۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۶۷۵۶۶
آیت الله جنتی:

آینده متعلق به مسلمانان و جبهه مقاومت است | آمریکا و اسرائیل در حال فروپاشی هستند

رییس مجلس خبرگان با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال شکست و فروپاشی هستند، گفت: باید به وعده قرآن و خداوند متعال اعتماد اعتماد داشته باشیم.
آیت الله جنتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان روز قدس شهر مقدس قم  در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این که جنگ حق و باطل همیشگی است، گفت: قرآن به مسلمانان و مستضعفان وعده پیروزی داده و در نهایت شاهد پیروزی مظلومان و شکست ظالمان خواهیم بود.

وی افزود: در طول تاریخ ظالمان از بین رفتند و اثری از آن ها باقی نماند اما یاد و نام افراد الهی  همیشه در طول تاریخ ماندگار است.

دبیر شورای نگهبان با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال شکست و فروپاشی هستند، اظهار داشت: باید به وعده قرآن و خداوند متعال اعتماد اعتماد داشته باشیم و صبر کنیم تا زمان اجرای این وعده الهی فرا برسد.

وی ادامه داد: به زودی ایادی استکبار مانند آل سعود نیز از بین خواهد رفت و حرم ها و اماکن مقدس مانند قدس به آغوش مسلمانان باز خواهد گشت.

آیت الله جنتی با بیان این که آینده متعلق به مسلمانان و جبهه مقاومت است، ابراز داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قوت قلب و حمایت از جبهه مقاومت و فلسطینی ها است، این حضور روحیه فلسطینی ها و جبهه مقاومت را برای مقابله بیشتر با دشمنان تقویت می کند، چه بسا اگر مردم مسلمان از سراسر جهان حمایت نمی کردند امروز شاهد عقب نشینی فلسطینی ها می بودیم./1323/

ارسال نظرات