۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۶۷۵۱۵
آیت‌الله صفایی بوشهری:

مردم ایران هوشمندانه پاسخ گستاخی‌های ترامپ را خواهند داد

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان این‌که روز قدس ملت‌های مسلمان علیه همه مظاهر استکبار جهانی به صحنه می‌آیند، گفت: ملت هوشمند ایران با حضور خود پاسخ گستاخی‌های ترامپ را می‌دهد.
آیت‌ الله غلامعلی صفایی‌ بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بررسی اهمیت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس پرداخت و اظهار داشت: روز قدس روز فریاد تاریخی مظلومان علیه استکبار جهانی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان این‌که روز قدس ملت‌های مسلمان علیه همه مظاهر استکبار جهانی به صحنه می‌آیند، گفت: روز قدس روزی است که همه ملت‌های اسلامی به‌صورت یکپارچه فریاد مبارزه با ظلم و آزادی مظلوم از چنگال ظالمان جهان را سر می‌دهند.

امام‌جمعه بوشهر روز جهانی قدس را آموزه‌ای از آموزه‌های آزادی‌بخش مکتب اسلام محمدی توصیف کرد و عنوان داشت: این آموزه الهی به دست‌ پر برکت امام راحل عینیت یافت و در تاریخ به‌عنوان نقطه عطفی برای کارهای بزرگ جهان اسلام قرار گرفت.

آیت‌الله صفایی بوشهری روز قدس را آغازی برای پایان ظلم و جور استکبار جهانی دانست و گفت: در شرایط کنونی به‌واسطه تهاجم گسترده‌ای که آمریکا ایجاد کرده تا به تأمین صنعت تسلیحاتی خود دست یابد ملت مظلوم فلسطین با داغ بزرگی مواجه شده و بیش‌ازپیش باید از این ملت مظلوم حمایت کرد.

وی افزود: شاخ‌وشانه‌ای که ترامپ در جریان برجام و مسائل سیاسی نشان می‌دهد بر هر ایرانی لازم می‌دارد که با حضور خود پاسخ این گستاخی را بدهد؛ بر این اساس معتقدم که قطعاً این گستاخی‌ها با حضور پرشور و هوشمندانه ملت ایران مواجه خواهد شد و پیام این حضور گسترده دوباره به‌عنوان برگ افتخاری در تاریخ انقلاب ثبت می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر حضور پرشور ملت هوشمند ایران را مایه وحدت و اقتدار جهانی توصیف کرد و ابراز داشت: به‌زودی خواهیم دید که راهپیمایی روز قدس در جهان بشری نهادینه و پاسداری خواهد شد؛ چراکه روز قدس نماد آزادی بشریت از چنگال شیطان و ظلم است و این حقیقت همان پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس است./837/ت302/ب1

ارسال نظرات