۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۶۷۵۱۱
آیت‌الله سلیمانی:

روز قدس روز مصاف مردم با ظالم است

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان روز قدس را روز نمایش انزجار عمومی از آمریکا و اسرائیل توصیف کرد و گفت: روز قدس روز مصاف مردم با ظالم است.
سلیمانی

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بررسی اهمیت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس پرداخت و اظهار داشت: مسأله قدس بیش از آن‌که برای ما یک جایگاه سیاسی داشته باشد یک جایگاه اعتقادی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که قدس قبله‌گاه نخست مسلمانان و وعده‌گاه عروج نبی گرامی اسلام (ص) است، ابراز داشت: قدس سرزمین و مرکز بعثت انبیا علیهم‌السلام بوده است؛ بر این اساس قدس برای امت اسلام شناسنامه اعتقادی دارد؛ بر این مدار نمی‌شود قدس که به تعبیر امام راحل پاره تن اسلام است، از جغرافیای جهان اسلام جدا شود.

وی ادامه داد: استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب حمایت از مظلوم است، این در حالی است که این استراتژی از اعتقادات، ادبیات امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب سرچشمه گرفته است؛ بنابراین بشریت به‌درستی می‌داند که فلسطین نماد تقابل میان ظالم و مظلوم است درنتیجه جمهوری اسلامی در کنار مردم مظلوم فلسطین برای همیشه باقی خواهد ماند.

امام‌جمعه زاهدان با تأکید بر این‌که قدس مکان نزاع نهایی امت اسلام با دشمنان فلسطین عزیز و اسلام ناب است، گفت: در سال جاری روزی به عظمت و بزرگی فردا (روز قدس) برای تقابل عمومی با اقدام و ایدئولوژی آمریکایی اسرائیلی اخیر نیست.

آیت‌الله سلیمانی انتقال سفارت آمریکا به قدس را نوعی آزمودن واکنش و احساسی امت اسلام از سوی خبیث‌ترین حاکمیت بشری توصیف کرد و عنوان داشت: وظیفه شرعی، سیاسی و انقلابی و وجدانی هر انسانی حکم می‌کنم با حضور گسترده بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبد تا جرئت چنین جسارت‌هایی را به خود ندهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان روز قدس را روز نمایش انزجار عمومی از آمریکا و اسرائیل توصیف کرد و گفت: روز قدس روز مصاف مردم با ظالم است.

امام‌جمعه زاهدان با اشاره به اشغال فلسطین در چند دهه اخیر که همواره از سوی استکبار جهانی موردحمایت بوده است، اظهار داشت: مردم بدانند اگر امروز این غده سرطانی علاج نشود، این غده به‌مرور مغز جهان اسلام را خواهد بلعید؛ بر این اساس فردا روز تقابل به معنای واقعی کلمه با استکبار جهانی است./837/ت302/ب1

ارسال نظرات