۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۵۶۷۵۰۸
آیت‌الله ناصری یزدی:

حضور در راهپیمایی روز قدس پاسخ به فریاد مظلومان عالم است

امام‌جمعه یزد برداشتن هر قدم در راهپیمایی روز قدس را پاسخ به فریاد دادرسی مردم مظلوم فلسطین دانست و گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس قدرت پوشالی اسرائیل را برای همگان نمایان و زمینه محو اسرائیل را فراهم خواهند کرد.
آیت الله ناصری یزدی

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بررسی اهمیت حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس پرداخت و اظهار داشت: با توجه به معادلات جهان اسلام و اقدام خبیثانه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در روزهای اخیر که منجر به شهادت صدها تن فلسطینی شده است، کمک به مردم مظلوم فلسطین یک فریضه الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به سکوت معنادار برخی از کشورهای به‌ظاهر اسلامی منطقه در برابر اقدامات آمریکایی صهیونیستی روزهای اخیر تصریح کرد: بر اساس تکلیف شرعی بر همه مسلمانان لازم است در تقابل با اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به فریاد مردم مظلوم فلسطین برسند.

وی افزود: ملت‌های مسلمان به این نکته نیز توجه داشته باشند که حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس زمینه دلگرمی و یاری‌رساندن به این مردم مظلوم خواهد بود.

امام‌جمعه یزد برداشتن هر قدم در راهپیمایی روز قدس را پاسخ به فریاد «دادرسی مردم مظلوم فلسطین» دانست و گفت: ملت‌های مسلمان به‌ویژه ایران اسلامی توجه داشته باشند که امام راحل تکلیف الهی و سیاسی بزرگ بر دوش ملت‌های مسلمان گذاشته است تا جایی که امروزه حضور پرشور مردم در چنین روزی نوعی حمایت و دادخواهی از مظلومان عالم است.

وی ادامه داد: باید به این نکته نیز توجه داشت که ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به تکلیف شرعی خود جامع عمل پوشانده و خداوند متعال به‌پاس این شکرانه زمینه محو اسرائیل خبیث را فراهم خواهد کرد.

آیت‌الله ناصری یزدی با تأکید بر این‌که حضور در راهپیمایی روز قدس یک تکلیف الهی و یک رسالت انسانی است، ابراز داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در حقیقت پیام آزادی فلسطین به آینده تاریخ است.

وی ادامه داد: افتتاح سفارت آمریکا در بیت‌المقدس جسارت به ساحت اسلام است؛ بر این اساس مردم با حضور پرشور خود به این هتاکی گستاخانه پاسخ خواهند داد تا جایی که برداشتن هر قدم در این راهپیمایی نزدیک‌تر شدن به تاریخ محو اسرائیل غاصب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد اسرائیل را قدرتی پوشالی توصیف کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس هویت پوشالی اسرائیل را به جهانیان اثبات خواهد کرد./837/ت302/ب1

ارسال نظرات