۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۵۶۷۴۹۱

مردم انقلابی بحرین با شعار «قدس پایتخت آزادگان» برای «روز قدس‌» آماده‌‌اند

همزمان با بسیاری از کشورهای اسلامی و عربی، مردم انقلابی بحرین نیز خود را برای بزرگداشت روز جهانی قدس و مسجدالاقصی آماده کرده‌اند.
راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانان در کشورهای مختلف، خود را برای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که اختصاص به بزرگداشت «قدس» و حمایت از فلسطین دارد، آماده کرده‌اند. 

وبگاه خبری «اسلام تایمز» گزارش کرد که «مردم انقلابی بحرین نیز مقدمات برگزاری روز قدس در دفاع از مسجدالاقصی و مردم فلسطین را فراهم کرده و آماده برگزاری روز جهانی قدس هستند». 

این منبع خبری گزارش کرد که «انتظار می‌رود مردم و اهالی مقاوم در مناطق مختلف بحرین، مقدمات مشارکت گسترده و فعال در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را دیگر تمام کرده باشند و طبق معمول (هر ساله) آماده برگزار باشند». 

پیشتر نیروهای انقلابی بحرین، شعار امسال روز قدس را «قدس پایتخت آزادگان» قرار داده بودند و از مردم دعوت کرده بودند تا در فعالیت‌ها و راهپیمایی روز قدس مشارکت و حضور گسترده داشته باشند.

جمیعت‌ها و احزاب مختلف در کشورهای اسلامی نیز در روزهای اخیر با دعوت از مردم خواسته‌اند که در حمایت از مردم فلسطین و مسجدالاقصی، روز قدس را گرامی بدارند و در راهپیمایی آن حاضر شوند./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات