۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۶۷۴۵۲
نماینده مجلس مطرح کرد؛

راهپیمایی روز قدس، پاسخ محکمی به خودفروختگان داخلی و دشمنان خارجی

قاضی پور با بیان اینکه برخی افراد خودفروخته در کشور به دنبال به زیر سلطه درآمدن ایران در برابر آمریکا هستند، گفت: این افراد باید توجه داشته باشند که آمریکایی که در حمایت از رژیم صهیونیستی برای کشتن زنان و کودکان از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند چگونه می‌تواند همراه و دوست ایران باشد.
نادر قاضی پور

نادر قاضی‌پور در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با بیان اینکه شعار هر ساله مردم ایران در روز قدس همواره این بوده که فلسطین پاره تن اسلام است، اظهار داشت: امسال روز قدس به دلیل انتقال سفارت آمریکا و پاره شدن برجام رنگ و بوی دیگری دارد که آن را از سال‌های دیگر متمایز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس با ابتکار امام خمینی‌(ره) نامگذاری شد و امروزه دیگر کشوری در دنیا وجود ندارد که از این روز اطلاع نداشته باشد، اظهار کرد: مردم ایران باید حضوری پررنگ داشته باشند تا به سران صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها نشان دهند که آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب هنوز هم زنده و جاودان است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی افراد خودفروخته در کشور به دنبال به زیر سلطه درآمدن ایران در برابر آمریکا هستند، ادامه داد: این افراد باید توجه داشته باشند آمریکایی که در حمایت از رژیم صهیونیستی برای کشتن زنان و کودکان از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کند چگونه می‌تواند همراه و دوست ایران باشد.

وی با بیان اینکه مردم ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین جواب این افراد را هم می‌دهند، افزود: تنها راه عزت و سربلندی ایران توجه به تولیدات داخلی و نگاه به درون است چرا که جمهوری اسلامی امید و الگوی کشورهای آزاده جهان بوده و در اقتصاد و استقلال نیز باید سرمشق این کشورها باشد./936/ت303/ب1

ارسال نظرات