۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۶۷۴۰۸
استاد حوزه علمیه:

فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا فریاد علیه تمام دسیسه های ضد اسلام است

استاد حوزه علمیه قم به مناسبت فرا رسیدن روز قدس در پیامی گفت: فریاد "مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آمریکا" فریاد علیه تمام دسیسه ها ضد اسلام عزیز و حمایت از همه مظلومان در جهان است.
هادوی تهرانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله هادوی تهرانی به مناسبت روز قدس پیامی صادر و همه مردم را برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِى أَسْرَى‏ بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلىَ الْمَسْجِدِ الْأَقْصَا الَّذِى بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنرُيَهُ مِنْ ءَايَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِير(اسراء،1)
بار دیگر آخرین جمعه رمضان یادآور یادگار ماندگار آن امام بیدارکه این روزها سالگرد سفر ابدی اوست، فرا رسید.

آن امامی که مسأله فلسطین را مسأله جهان اسلام دانست واعلام کرد تا این معضل حل نشود، دیگر مشکلات جهان اسلام حل نخواهد شد.

و ما امروز شاهدیم که رژیم ساختگی صهیونیسم چگونه در غزه خون جوانان و زنان و کودکان فلسطینی را برزمین می ریزد و سرزمین مقدس فلسطین را به این خون های پاک رنگین می کند و در ساحت بین الملل به دستیاری مستکبران علیه ایران اسلامی طبل جنگ می نوازد و در حالی که از شکست مفتضحانه دست پروردگان صهیون- گروهک خونریزداعش و سایر گروهکهای تکفیری- از وحشت به خود می پیچد، و جرأت تعدی به مرزهای مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد، مزورانه می کوشد در جهان تخم شوم اسلام هراسی و ایران گریزی را پراکنده کند.

در این میان با هزار اندوه می بینیم برخی رژیم های وابسته به نظام سلطه جهانی به نام اسلام عزیز در ریختن خون بی گناهان مسلمان با آنان همکاری و به جای مبارزه برای آزادی قدس شریف، به سرزمین های اسلامی دست درازی می کنند و با انواع دسیسه ها، به ایجاد درگیری در کشورهای اسلامی می پردازند.

بی شک،‌ کانون فتنه علیه اسلام درنهاد نظام ساختگی و غاصب اسرائیل و گاوچران های کاخ نشین و کاسب مآب و کم خرد آمریکا است و فریاد "مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آمریکا" فریاد علیه تمام دسیسه ها ضد اسلام عزیز و حمایت از همه مظلومان در جهان است.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، در سراسر جهان به ندای خمینی بزرگ لبیک خواهیم گفت و در راه احیای ارزش های اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) و دفن تمام توطئه ها علیه این مکتب حیات بخش، همراه با همه ی آزادگان و نخبگان و عالمان و مراجع عظام و رهبرفرزانه انقلاب، با فریاد " مرگ بر اسرائیل " و " مرگ بر آمریکا" زمینه نابودی تمامی پلیدی ها را رقم خواهیم زد.

باشد که ارباب ادیان به درایت و عقلانیت، درصلح و سلامت، همچون گذشته، در کنار یکدیگر زندگی کنند و برای بهبود شرایط انسان ها در جهان با هم همکاری نمایند. ان شاء الله تعالی.

مهدی هادوی تهرانی
مشهد الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء
15 خرداد 1397
20 رمضان المبارک 1439

/۱۳۲۵/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات