۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۶۷۳۹۴
معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان:

روز قدس روز وحدت مسلمانان است

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که روز قدس روز وحدت مسلمانان است، گفت: مردم مسلمان با شرکت در راهپیمایی روز قدس وحدت خود را به دشمنان اسلام نشان می دهند.
روز قدس

حجت الاسلام حامد شاه حیدری معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با روز قدس گفت: اعتماد داشتن به دشمن انسان ها را از بین می برد.

وی افزود: یکی از مهم ترین مسائلی که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره می کند بحث کفر به طاغوت بوده که در هر زمان و مکانی کفر وجود دارد.

حجت الاسلام شاه حیدری با بیان این که روز قدس روز وحدت مسلمانان است، بیان داشت: مردم مسلمان با شرکت در راهپیمایی روز قدس وحدت خود را به دشمنان اسلام نشان می دهند.

استاد حوزه علمیه ماهان اظهار داشت: مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خودشان را به نظام نشان می دهند و به مطالبات رهبر انقلاب لبیک می گویند.

وی با توجه به این که مسائل اقتصادی دلیل نمی شود که بعضی از مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت نکنند، تصریح کرد: مسائل گرانی یکی از دغدغه های مردم شمرده می شود اما سبب نمی شود که مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت نکنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه ماهان با بیان این که حرکت در مسیر انقلاب یک وظیفه محسوب می شود، ابراز داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک واجب الهی برای مردم شمرده می شود.

وی در پایان گفت: حمایت از مردم مظلوم یک عبادت بزرگ شمرده می شود و مردم با حضور پرشور خود می توانند از مردم مظلوم  فلسطین دفاع کنند./9707/ت303/ب1

ارسال نظرات