۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۶۷۳۸۱
معاون امور دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان:

امت اسلامی در روز قدس پاسخ جنایت های اسرائیل غاصب را می دهد

حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این که امت اسلامی در روز قدس پاسخ دهن کجی های اسرائیل غاصب را می دهند، گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک واجب الهی برای مردم محسوب می شود.
زمزم زاده روز قدس روز قدس

حجت الاسلام روح الله زمزم زاده معاون امور دانش آموختگان حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با روز قدس، گفت: دشمنان اسلام به دنبال از بین بردن کشور ایران هستند.

وی افزود: دشمنان دین اسلام به دنبال کم رنگ کردن روز قدس در کشور ایران هستند زیرا فهمیدند که تنها کشوری که در کنار مردم مظلوم فلسیطین قرار دارد، مردم ایران هستند.

حجت الاسلام زمزم زاده با بیان این که اختلاف بین مسلمانان یکی دیگر از اهداف دشمن در خاورمیانه است، بیان داشت: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک واجب الهی برای مردم محسوب می شود.

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان این که امت اسلامی در روز قدس پاسخ دهن کجی های اسرائیل غاصب را می دهند، اظهار داشت: نابودی اهداف دشمنان یکی دیگر از فواید شرکت در راهپیمایی روز قدس بوده که مردم با شرکت در راهپیمایی می توانند دشمنان اسلام را نا امید ببرند.

وی با بیان این که مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس به دشمنان اسلام می گویند که تحریم ها هیچ اثری ندارند، بیان داشت: یکی از مطالبات رهبری به تمام مردم جهان این است که روز قدس باید با شکوه و قدرتمند برگزار شود.

حجت الاسلام زمزم زاده با توجه به این که شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به دشمنان دین اسلام است، اظهار داشت: هر مسلمانی که فلسفه وجودی اسرائیل را بداند، در روز قدس شرکت می کند./۹۷۰۷/ت303/ب1

ارسال نظرات