۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۸
کد خبر: ۵۶۷۳۷۹
نجفی قدسی:

رهبر معظم انقلاب عنصر اصلی اقتدار ایران هستند

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به هجمه های گسترده دشمن علیه ولایت فقیه در فضای مجازی گفت: اگر ملت شریف ایران همانگونه که امام راحل تأکید کردند، از ولایت فقیه پشتیبانی کرده و پیرو آن باشند، دشمن نمی تواند راه به جایی ببرد.
نجفی قدسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرتضی نجفی قدسی چهارشنبه شب در ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مرقد مطهر امام خمینی(ره) گفت: اگر به بیاناتی که ایشان در سالروز رحلت امام(ره) ایراد فرمودند به طور دقیق توجه و عمل شود، بدون شک کشور از حالت منفعل به حالت فعال تبدیل خواهد شد.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) افزود: رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام راحل فرمودند «دشمن درصدد است نقاط قوت نظام اسلامی و عناصر اقتدار ملی را به نقاط ضعف و چالش برانگیز تبدیل کند تا مردم نسبت به نقاط مثبت نظام بدبین شوند»؛ همچنین ایشان سه محور عدالتخواهی در عرصه بین الملل، توان موشکی و دانش هسته ای را سه نقطه قوت کشور معرفی کردند.

وی با بیان این که شخص رهبر معظم انقلاب عنصر اصلی قوت نظام اسلامی و اقتدار ایران هستند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب  با رهبری خردمندانه خود، کشتی نظام اسلامی را در دریای پرتلاطم دنیا حفظ کرده اند و همچنین علاوه بر جلوگیری از شرارت ها در کشور، منطقه را نیز با تدابیر حکیمانه مدیریت می کنند.

نجفی قدسی با تأکید بر این که همه پیشرفت های نظام اسلامی مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب است، مطرح کرد: ایشان هوشیارانه پای کار ایستاده اند و افق نظام اسلامی را با قوت پیش می برند؛ ایشان رهبری بیدار، هوشیار، پاسدار و متقی هستند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) با بیان این که بسیاری از بزرگان بر این باور هستند که حضرت آیت الله خامنه ای بهترین گزینه برای رهبری بوده و هستند، گفت: مرحوم پرورش همواره می گفتند که رهبری معظم در هر روزی که بر ایشان می گذرد به لحاظ معنوی و علمی پیشرفت می کنند.

وی ابراز داشت: امروزه در فضای مجازی هجمه های گسترده ای علیه رهبری آغاز شده است و دشمنان با راه اندازی این گونه هجمه ها قصد دارند تا از عظمت جایگاه ولی فقیه بکاهند، اما اگر ملت شریف ایران همانگونه که امام راحل تأکید کردند، از ولایت فقیه پشتیبانی کرده و پیرو آن باشند، دشمن نمی تواند راه به جایی ببرد.

نجفی قدسی با با بیان این که امروزه نباید به اروپاییان اعتماد کنیم، تصریح کرد: انگلیسی ها همان هایی هستند که در حدود 100 سال قبل با راه اندازی قحطی ساختگی طی سه سال 9 میلیون نفر از مردم شریف ما را تلف کردند، بر این اساس امروز نیز باید دانست که انگلیسی ها برای کشور ما دل نمی سوزانند و هنگامی که قدرت داشته باشند هیچ گونه رحمی بر کشور نخواهند کرد./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات