۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۶۷۲۹۶
امام جمعه ماهان:

دنیا طلبی انسان را از راه خدا دور می کند

حجت الاسلام محمدزاده با بیان این که دنیا طلبی انسان را از راه خدا دور می کند، گفت: انسان هایی می توانند راه امام را بروند که به دنبال دنیا طلبی نباشند و کارهای خود را فقط برای رضای خدا انجام دهند.
محمد زاده

حجت الاسلام محمد محمد زاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با خصوصیات بارز خط امام خمینی(ره)، گفت: خط امام با کسانی که حق مردم را می خورند، جدا است.

وی افزود: رمز موفقیت حضرت امام بندگی کردن در راه خدا است و امام با انجام وظایف خود توانست انقلاب را به کشور ایران بیاورد و حکومت پهلوی را نابود کند.

حجت الاسلام محمد زاده با بیان این که حضرت امام یک شخصیت جهانی بوده، خاطرنشان کرد: حضرت امام همیشه مطیع خدا بود و با توکل برخدا همیشه کار خود را انجام می داد.

وی افزود: راه امام راه اسلام و پیامبر اکرم است و کسی که از خط امام جدا شود، از راه خدا و دین اسلام محمدی خارج شده است.

استاد حوزه علمیه ماهان با اشاره به این که پایبند بودن به اسلام انسان را در خط امام و رهبری قرار می دهد، بیان داشت: نظام اسلامی امروزه به برکت امام خمینی به یک نظام قدرتمند در منطقه تبدیل شده است.

امام جمعه ماهان اظهار داشت: اصل نظام اسلامی هیچ اشکال و ابهامی ندارد اما افرادی در داخل کشور هستند که به سبب دنیا طلبی به کشور خلل وارد می کنند.

وی در پایان با بیان این که دنیا طلب بودن انسان را از راه خدا دور می کند، گفت: انسانی هایی می توانند راه امام را بروند که به دنبال دنیا طلبی نروند و کارهای خود را فقط برای رضای خدا انجام دهند./9707/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات