۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۶۷۲۰۲
حجت‌الاسلام والمسلمین دژکام تأکید کرد؛

حفظ استقلال نظام ضرورتی انقلابی است/ لزوم انتقال اندیشه امام به نسل آینده

امام‌جمعه شیراز با تأکید بر این‌که آموزش و انتقال اندیشه‌های امام به نسل جوان یکی از ضرورت‌های انقلاب اسلامی است، گفت: بر اساس اندیشه امام راحل حفظ استقلال صیانت از اساس انقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام

حجت‌الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بررسی اهمیت و ضرورت پرداختن به اندیشه‌های امام راحل پرداخت و اظهار داشت: بحث اندیشه امام خمینی (ره) به‌عنوان اساس اندیشه انقلاب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در عصر حاضر مطرح است.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس آموزش اندیشه‌های امام راحل به جوانان را گوشه‌ای از جریان عظیم تمدن سازی نوین اسلامی توصیف کرد و ابراز داشت: باید اندیشه امام راحل را به‌عنوان مبنای گستره عظیم تمدن سازی اسلامی مطرح کرد.

امام‌جمعه شیراز با تأکید بر این‌که آموزش و انتقال اندیشه‌های امام به نسل جوان یکی از ضرورت‌های انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه استقلال‌طلبی و نداشتن هیچ‌گونه وابستگی به منابع خارجی به ما می‌آموزد که حفظ استقلال و عظمت ایران اسلامی اساس انقلابی بودن است چنانکه رهبری معظم انقلاب به این حقیقت بسیار تأکید داشته و دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دژکام با بیان اینکه اگر استقلال نظام جمهوری اسلام حفظ نشود برای انقلاب هیچ سرمایه‌ای ارزشمند باقی نخواهد ماند، افزود: باید دولت‌مردان حدود استقلال را در تمام کنش‌های خود حفظ کنند چراکه استقلال اساس و ستون انقلاب است./837/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات