۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۶۷۱۹۸
آیت‌الله ناصری مطرح کرد؛

استکبارستیزی شرافت و عزت انقلاب اسلامی است/ تفرقه حربه دشمن برای استعمارگری

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: استکبارستیزی شرافت و عزت انقلاب اسلامی است و دشمن چنین باور و ارزشی را از انقلاب اسلامی نپسندیده و همواره با آن به مبارزه برخاسته است.
آیت الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تحلیل اهمیت و جایگاه وحدت در نظام اسلامی پرداخت و اظهار داشت: یکی از مسلمات عصر حاضر برای همه مردم این مسأله است که دشمن می‌خواهد با تکیه‌بر تنوع‌های قومیتی و مذهبی زمینه تفرقه را در ملت دلیر ایران ایجاد کرده تا بتواند در حاشیه آن به تأمین منافع خود بپردازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تأکید بر این‌که هر جریانی که بخواهد هویت وحدت را در جامعه اسلامی طنین‌انداز کند مسلماً در تیر رس دشمن خواهد بود، ابراز داشت: یکی از مسائلی که ما در انقلاب با آن مواجه هستیم، رسالت استکبارستیزی انقلاب است.

وی ادامه داد: استکبارستیزی شرافت و عزت انقلاب اسلامی است و دشمن چنین باور و ارزشی را از انقلاب اسلامی نپسندیده و همواره به آن به مبارزه برخاسته است.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر این‌که دشمن همواره در جریان اقامه مناسک دینی با انقلاب اسلامی در جنگ و تقابل است، گفت: دشمن می‌خواهد که اسلام ناب از پیشروی که در قلوب و رسوم جهان بشری امروز دارد به حالت منفعل تبدیل شود؛ بر این اساس در عصر کنونی استفاده از تنوع قومیت و مذاهب برای ایجاد شکاف تفرقه بهترین راه‌حل دشمن برای تقابل با نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن تمام راه‌ها را رفته است و برای تقابل با انقلاب به همه روش‌ها چنگ زده است این در حالی است که انقلاب اسلامی همه این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

آیت‌الله ناصری با تأکید بر این‌که دشمن با تفرقه می‌خواهد استعدادهای درونی را منفعل و خنثی کند، عنوان داشت: ضعیف جلوه دادن نظام مقدس اسلامی ایران و حذف ریشه توکل از سنت‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف ایجاد تفرقه و شکستن دیواره‌های مقاومت اسلامی است.

وی افزود: وظیفه طلاب، فضلا، مسؤولان و همه دولتمردان و مدیران فرهنگی احیای هویت و فرهنگ ناب اسلامی است چراکه باید اهداف و دسیسه‌های دشمن به‌درستی برای مردم تبیین شود؛ این در حالی است حذف تعلقات فردی تنها مانع و سد مستحکم در مقابل بصیرت افرایی جامعه دینی است بنابراین معتقد هستیم که ادارات و دولتمردان باید جدی‌تر وارد میدان شده و در کنار مبانی فرهنگی مسائل معیشتی را به نحو احسن مرتفع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد جناح‌گرایی را نوعی وقت‌کشی توصیف کرد و گفت: باید این رفتارهای سیاسی اصلاح شود تا از تمام نیروها و استعدادهای خدادادی استفاده‌ شده و انقلاب اسلامی متکی بر همین نیرو و استعدادهای درونی خود به آرمان‌ها و افق‌های خود دست یابد./837/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات