۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۶۷۱۶۴
امام جمعه موقت شهرکرد:

حرکت در مسیر اندیشه های امام راحل تضمین کننده انقلاب و احیاگر اسلام ناب است

حجت الاسلام فاطمی گفت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین تفکر امام خمینی(ره) با تفکر جوانان امروزی این انقلاب است چراکه می داند حرکت در مسیر اندیشه های امام راحل تضمین کننده انقلاب و احیاگر اسلام ناب خواهد بود.
سیدابوالحسن فاطمی

حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در این شهر، در گفت و گو با خبرنگار رسا در شهرکرد، با تسلیت این ایام حزن انگیز اظهار کرد: امام راحل تنها کسی بود که توانست به معنای واقعی کلمه در مسیر سبک زندگی علوی حرکت کند و ادامه دهنده راه امام علی(ع) به معنای حقیقی باشد.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی مرهون قیام الی الله امام خمینی(ره) و همراهی مردم با این عالم وارسته است، گفت: به یقین تا زمانی که انقلاب در مسیر اندیشه های امام و رهبری حرکت کند، زنده و پویا خواهد ماند.

وی تبیین اندیشه های امام راحل و بازگو کردن ویژگی های ایشان را از مهمترین ضرورتهای امروز کشور بیان کرد و افزود: نسل جوان باید با اندیشه های امام خمینی(ره) آشنا شود تا بداند این انقلاب چگونه و با چه معیارهایی شکل گرفت و دوام آن به چه شاخصه هایی نیاز دارد.

مدیر حوزه علمیه امامیه شهرکرد، اخلاص، ساده زیستی، قیام برای خدا، کمک به مستضعفان و استکبارستیزی را از مهمترین ویژگی های امام راحل بیان کرد و ادامه داد: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین تفکر امام خمینی(ره) با تفکر جوانان امروزی این انقلاب است چراکه می داند حرکت در مسیر اندیشه های امام راحل تضمین کننده انقلاب و احیاگر اسلام ناب خواهد بود.

این مقام مسؤول، ماندن در مسیر آرمان های امام راحل را وظیفه ای همگانی دانست و افزود: ماندن بر اندیشه و آرمان امام خمینی(ره) با شعار محقق نمی شود؛ از شرایط ادامه دادن راه امام اجرای دستورات دین اسلام، رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان و وحدت و انسجام ملی است.

امام جمعه موقت شهرکرد با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) خود را از مردم می دانست و لحظه ای از مردم جدا نشد، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) افزون بر مردمی بودن، هرگز تصمیمات لحظه ‌ای و آنی نداشت و با عقلانیت محض تصمیم‌ گیری کرد؛ این رویه باید خط مشی مسؤولان نظام اسلامی قرار گیرد چراکه یک اصل است./9457/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات