۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۶۷۰۵۱

برگزاری همایش اندیشه‌های امام خمینی در پاکستان

همايش افکار و انديشه هاي امام خميني (ره) با حضور شخصيت هاي برجسته سياسي و مذهبي در پاکستان برگزار شد.
برگزاری همایش اندیشه‌های امام خمینی (ره) در پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) با حضور شخصیت های برجسته سیاسی و مذهبی در پاکستان برگزار شد.

در این همایش شخصیت‌های برجسته از جمله علامه «سید ساجد علی نقوی» رییس شورای علمای شیعه پاکستان، «آصف لقمان قاضی» شخصیت برجسته اهل سنت،«عبدالله گل» رییس سازمان جوانان پاکستان، علامه «عارف واحدی» دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان و جمعی از شخصیت های سیاسی و مذهبی حضور داشتند.

این همایش به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در شهر راولپندی برگزار شد.

سخنرانان در این همایش وحدت مسلمانان و استکبارستیزی را از افکار امام خمینی (ره) برای اتحاد مسلمانان و مبارزه با ظلم و ستم بیان کردند.

علامه «سید ساجد علی نقوی» رهبر شیعیان پاکستان هم در این همایش گفت: امروز اگر در پاکستان شاهد وحدت مسلمانان با وجود گروه های تروریستی و افراط گرا هستیم آن را مدیون افکار امام خمینی (ره) هستیم.

علامه «عارف واحدی» دبیرکل شورای علمای شیعه پاکستان امام راحل را آغازگر نهضت بیداری مسلمانان و ایستادگی در مقابل استعمار جهانی دانست.

چهارم ژوئن 2018 میلادی و نوزدهم ماه رمضان، سی‌امین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع» فارس

ارسال نظرات