۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۵۶۷۰۲۲
امام جمعه قشم:

تحول‌آفرینی در وضعیت اقتصادی کشور راهی جز اقتصاد مقاومتی ندارد

امام جمعه قشم گفت: تحول‌آفرینی در وضعیت اقتصادی کشور راهی جز اقتصاد مقاومتی ندارد و رویکرد اقتصادی شعارهای سالانه رهبری در ۱۰ سال اخیر به نحو مطلوبی مبین این امر است.
امام جمعه قشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قشم پس از بازدید از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قشم در جمع کارکنان این اداره و ادارات تابعه، اهتمام در تحقق اقتصاد مقاومتی را برای ایرانیان مسآله ای حیاتی دانست و گفت: عملیاتی سازی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تنها مسیری است که به مقاوم سازی اقتصاد و بهبود وضع معیشت مردم می انجامد.

وی در ادامه افزود: مجموعه‌های جهاد کشاورزی تامین ضروری‌ترین نیازهای بشری را عهده‌دار هستند.

امام جمعه شهرستان قشم با بیان اینکه تامین غدای سالم و توجه به امنیت غذایی جامعه باید در چرخه و چارچوب اقتصاد مقاومتی صورت پذیرد، افزود: اقتصاد مقاومتی برای ملت ایران همچون فرهنگ، معیشت، امنیت و بهداشت مسئله ای حیاتی است.

حجت الاسلام جوکار تصریح‌ کرد: تحول‌آفرینی در وضعیت اقتصادی کشور راهی جز اقتصاد مقاومتی ندارد و رویکرد اقتصادی شعارهای سالانه رهبری در ۱۰ سال اخیر به نحو مطلوبی مبین این امر است.

وی اضافه‌ کرد: مقاوم سازی اقتصاد و بهبود وضع معیشت مردم تنها از مجرای عملیاتی‌سازی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌گذرد و به بن بست رسیدن سایر مسیرها را می‌توان گواهی بر این مدعا گرفت.

امام جمعه قشم ادامه داد: اقتصاد مقاومتی با حروف ابجد و ارقام نجومی تحقق نمی‌یابد بلکه حمایت از نسل جوانان، توانمندسازی خانوارها، شناسایی و برندسازی کالاهای باکیفیت ایرانی و نیز تقویت صادرات، راهکار صحیح آن است.

حجت الاسلام جوکار، قاچاق را مخدوش گر ابعاد مختلف امنیت از جمله امنیت غذایی، شغلی و اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: مقابله با قاچاق از دیگر عوامل موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات