۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۵۶۷۰۰۴
جامعه مدرسین:

پاره تن جهان اسلام در آتش حقد و کینه مستکبران می‌سوزد | مقاومت تنها راه حل مسأله فلسطین است

جامعه مدرسین در بیانیه ای تأکید کرد: چاره کار فلسطین دست مجامع بین‌المللی و سازمان ملل بی‌خاصیت امریکایی نیست؛ علاج درد و زخم فلسطین مبارزه و ادامه این انتفاضه‌ها و تظاهرات‌هاست.
جامعه مدرسین

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای به مناسبت روز قدس، از آحاد امت اسلام برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن بیانیه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسئله فلسطین و وضعیت سخت و دردناک زندگی زیر چکمه اشغالگران مشکل عمیق و بزرگی است که سالها امت اسلامی از آن رنج می‌برد.

حقیقت آن است که عامل اصلی این مسئله و ظلم و بیدادی که صهیونیست‌ها بر فلسطین روا می‌دارند و زخم‌هایی که بر پیکر خونین فلسطین وارد می‌شود استکبار بویژه شیطان بزرگ آمریکاست.

امریکا و جبهه مزدوران استکبار همه‌ی تلاشهای خود را معطوف به این کرده‌اند که با ایجاد اختلافات، با جنگهای داخلی، با ترویج تکفیر و افراطی گریِ انحرافی، امّت اسلامی را از یاد فلسطین غافل كنند.

خیانت‌های آشکار کشور‌های مرتجع منطقه و دیکتاتور‌های دست نشانده و بازی انتقال سفارت آمریکا به قدس روزهای خونینی را برای مردم فلسطین رقم زده است. امروز این پاره تن جهان اسلام در آتش حقد و کینه مستکبران می‌سوزد و فریاد استغاثه مظلومان بلند شده است. سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این ظلم و فساد صهیونیستها خیانت و همراهی با کفر و استکبار است.

چاره کار فلسطین دست مجامع بین‌المللی و سازمان ملل بی‌خاصیت امریکایی نیست. علاج درد و زخم فلسطین مبارزه و ادامه این انتفاضه‌ها و تظاهرات‌هاست. ایستادگی و مقاومت مظلومانه و مقتدرانه، فلسطین را آزاد خواهد کرد و امید بازگشت قدس به آغوش دنیای اسلام را محقق خواهد ساخت. جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز جهاد کبیر مؤمنان در مبارزه با اسرائیل است. روز قدس و فریاد‌های خروشان مؤمنین روزه‌دار، فلسطین را آزاد خواهد کرد و هیچ تخلفی از وعده راستین الهی در نابودی باطل وجود ندارد. «و ان الباطل کان زهوقا»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل و دعوت امت اسلامی به حضور پر شور در راهپیمایی روز‌ قدس اعلام می‌دارد: مسئله فلسطین آزمون بزرگی برای مدعیان حقوق بشر و مرتجعین است. ادامه سکوت‌ها و خیانت‌ها، ملت فلسطین را در شناخت دوست و دشمن آگاه‌تر می‌کند و بار دیگر بر همگان ثابت خواهد شد که مقاومت تنها راه حل مسئله فلسطین است.روز قدس میعادگاه پر شکوه امت اسلامی است تا فلسطین را از آلودگی‌ها و پلیدی‌های غده چرکین اسرائیل رها سازند و بی‌تردید فلسطین از چنگال این ستمگران آزاد خواهد شد. ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی نیز که پرچمدار عزت و اقتدار دنیای اسلام هستند چون همیشه حمایت خود را از آرمان فلسطین فریاد می‌زنند و خشم و انزجار خود از صهیونیسم بین‌الملل را نشان خواهند داد. «سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

 

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

/۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات