۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۶۶۸۹۷
با هدف شبکه سازی مردمی؛

نشست های تخصصی نمازشناسی و شیوه های دعوت به نماز در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری به برگزاری نشست های تخصصی نمازشناسی و شیوه های دعوت به نماز در این استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این نشست ها در جامعه هدف در طول سال و در قالب حداقل دو نشست تخصصی و آموزشی کارگاهی صورت می گیرد.
یاوران نماز

حجت الاسلام محمد کریمی، دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، به برگزاری نشست های تخصصی نمازشناسی و شیوه های دعوت به نماز در این استان اشاره کرد و گفت: ستاد اقامه نماز بر این باور است تا با توانمندسازی بخشی از گروه های جامعه با اولویت نخبگان، اساتید دانشگاه، مبلغان و مبلغات حوزه های علمیه، مسؤولان هیأت های مذهبی، مداحان، شوراهای روستایی، بازار و اصناف و گروه های جهادی، از این ظرفیت ویژه در ترویج فرهنگ نماز در بین عموم استفاده نماید.

حجت الاسلام کریمی با تأکید بر اینکه برگزاری این نشستهای تخصصی در قالب تفاهم نامه با مجموعه های جامعه هدف صورت می گیرد، افزود: برگزاری این نشست ها در جامعه هدف در طول سال و در قالب حداقل دو نشست تخصصی و آموزشی کارگاهی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه اعزام مدرس به این نشست ها با هماهنگی ستاد اقامه نماز استان و از سوی مرکز تخصصی نماز کشور صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: همه هزینه های این نشست ها از سوی ستاد اقامه نماز استان پرداخت خواهد شد.

دبیر ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سطح اجرای این نشست ها در قالب مراکز شهرستانها است، اظهار کرد: یادآوری و حساس سازی اقشار اثرگذار جامعه در امر مقدس نماز و ورود به بدنه جامعه و شبکه سازی مردمی در دعوت خودجوش سایرین به نماز مهمتربن هدف برگزاری این نشست ها در استان است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه باید فرهنگ نماز جماعت و اول وقت در استان فراگیر و نهادینه شود، افزود: به یقین همگان نسبت به ترویج فرهنگ نماز در جامعه وظیفه دارند و فردای قیامت نسبت به این رسالت از تک تک افراد بازخواست می شود.

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه تاکنون این نشست های تخصصی ویژه مبلغات حوزه های علمیه خواهران استان برگزار شده است، اظهار کرد: باید سایر گروه های جامعه هدف نیز هر چه زودتر اقدام به برگزاری نشست های نمازشناسی در زیرمجموعه خود کنند تا ان شاءالله بتوانیم یاوران واقعی نماز در استان تربیت کنیم./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات