۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۵۶۶۸۷۳
امام جمعه کرمان:

رهبر انقلاب هوشمندانه توطئه های دشمنان را خنثی می کنند

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به این که رهبر انقلاب نعمت بزرگی برای کشور محسوب می شود، گفت: دشمن با طراحی و آشوب های داخلی چهره خبیث خود را نشان داد اما رهبر معظم انقلاب با نگاه هوشمندانه کشور را از خطرات نجات داد.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخنی از حضرت علی(ع)، اظهار کرد: شناخت راه واقعی تقوا انسان را در پیشگاه خداوند سربلند و سرافزار می کند.

وی با اشاره به این که اجابت نشدن دعا به سبب رفتارهای ناپسندانه انسان است، ایراد کرد: انسان باید در کارهای خود دقت و از گناهان و معصیت ها دوری کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به این که فرار بعضی از انسانها از جهنم سبب مرتکب شدن معصیت های دیگر می شود، تصریح کرد: انسان هایی که جهنم را  باور دارند و با کارهای ناپسندانه خود معصیت می کنند آتش جهنم شعله ور منتظر گناهکاران است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه انسانهای مومن در این دنیا فانی خود را به مومنین می رسانند، تصریح کرد: مسلمان واقعی در آخرت نزدیک مومنین هست انسان باید از گناهان و انسان های معصیتکار دوری کند.

وی با اشاره به ویژه بودن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مسؤولان باید دقت کنند فضای شهری باید رنگ و بوی رمضانی داشته باشد.

امام جمعه کرمان با اشاره به فرارسیدن شبهای قدر تاکید کرد: در اعمال شبهای قدر باید کیفیت معنویی بالایی داشته باشد.

وی با اشاره به رحلت حضرت امام خمینی(ره) و قیام مردم در ۱۵ خرداد ایراد کرد: دشمنان ما  روز ۱۴ خرداد را روز شکست جمهوری اسلامی ایران دانستد، حضرت امام(ره) جمهوری اسلامی را تثبیت کردند.

امام جمعه کرمان با اشاره به قیام مردم در ۱۵ خرداد اظهار کرد: عزیزانی که برای سربلندی جمهوری اسلامی رشادت هایی داشتند با خون خود این کشور را سرافراز کردند.

وی با اشاره به انتخاب شایسته مقام معظم رهبری به عنوان پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: فوت حضرت امام خمینی(ره) شوک بزرگی به جامعه و امت اسلامی بود، رهبر معظم انقلاب در این برهه زمانی جامعه را هدایت کردند.

امام جمعه کرمان با اشاره به خسارت های سنگین در اثر ۸ سال جنگ، ابراز کرد: دشمن با طراحی و آشوب های داخلی چهره خبیث خود را نشان داد اما رهبر معظم انقلاب با نگاه هوشمندانه کشور را از خطرات نجات و عبور دادند./9707/د103/ب1

ارسال نظرات