۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۵۶۶۸۷۱
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «پرتوی از مدیریت امام خمینی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «پرتوی از مدیریت امام خمینی(ره)» در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «پرتویی از مدیریت امام خمینی(ره)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «پرتوی از مدیریت امام خمینی(ره)» اظهار داشت: تجربه مدیریتی امام خمینی(ره) بیانگر الگویی ارزشمند از مدیریت اسلامی بوده که متأثر از ابعاد شخصیتی، عرفانی، وحیانی(کتاب و سنت) و عقلانی است.

وی افزود: ابعاد این الگوی مدیریتی شامل معنویت(خدامحوری)، خدمتگزاری، بصریت و کرامت است که بر انگیزه های مادی و معنوی تأکید می کند. مشورت در تصمیم گیری، داشتن چشم انداز و اهتمام به نظارت از شاخصه های عمده این الگو است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی این کتاب پرداخت و تصریح کرد: کتاب «پرتوی از مدیریت امام خمینی(ره)» نوشته علی آقاپیروز که در پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.  

وی گفت: این کتاب با 347 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 260000 ریال در 1396 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 65000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات