۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۶۶۴۹۰
استاد حوزه علمیه:

خداوند دین اسلام را برای بهتر زندگی کردن قرار داده است

استاد حوزه علمیه با بیان این که خداوند دین اسلام را برای بهتر زندگی کردن قرار داده است، گفت: دین اسلام انسان ها را به سمت خوب زندگی کردن سوق می دهد تا انسان بتواند با نیت خدایی، زندگی پر خیر و برکتی داشته باشد.
آیت الله محمد هادی یوسفی غروی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان  حجت الاسلام والمسلمین محمد یوسفی غروی استاد حوزه علمیه قم امروز ظهر در مسجد جامع شهر کرمان، گفت: انسان ها نباید دنیا را فقط به خاطر ثروت جمع کردن بخواهند.

ذربایجان شرقی یوسفی با بیان این که خداوند دین اسلام را برای بهتر زندگی کردن قرار داده است، بیان داشت: دین اسلام انسان ها را به سمت خوب زندگی کردن سوق می دهد تا انسان بتواند با نیت خدایی، زندگی خوبی را برای خود داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: آخرت زمانی برای انسان می تواند خوب باشد که انسان کارهایش را با نیت خالصانه انجام دهد زیرا ریا ثواب کار را از بین می برد و خدا دیگر به آن کار نگاه نمی کند.

وی با توجه به این که کسانی که در دنیا صفت بخل را دارند و به خاطر غرور حقوق اسلام را رعایت نمی کنند، خداوند آن ها را دوست ندارد، اظهار داشت: نیت خالصانه نتیجه آخرت خوب برای مردم است زیرا کار ریا نمی تواند ترازوی اعمال انسان را تبدیل به حسنات کند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی غروی در پایان با اشاره به این که ماهیت عمل در نظر اسلام به نیت بستگی دارد، گفت: دین اسلام به نیت انسان ها اهمیت می دهد که مردم کارهای خود را برای چه کسانی انجام می دهند./9707/پ204/ب1

ارسال نظرات