۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۵۶۶۴۳۲
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «اعجاز هدایتی در قرآن» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «اعجاز هدایتی در قرآن» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «اعجاز هدایتی در قرآن»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اعجاز هدایتی در قرآن» اظهار داشت: یکی از جلوه های زیبای قرآن، اعجاز هدایتی آن، در معارف اعتقادی و عملی است. قرآن در سوره قصص فرموده: بگو کتابی هدایت بخش تر از این دو از نزد خدا بیاورید تا من از آن پیروی کنم، اگر پیشنهاد تو را نپذیرند، بدان که آنان تنها از هوس های خود پیروی می کنند.

وی افزود: در اثر پیش رو این ویژگی با عناوین ذیل تحلیل و بررسی شده است: 1. اعجاز هدایتی قرآن در معارف و اصول اعتقادی 2. اعجاز قرآن در تشریع و بیان احکام 3. اعجاز در جهت قدرت انطباق احکام بر مقتضیات زمان 4. تجلّی لعجاز هدایتی قرآن و هنرمندی تعالیم آن در تربیت انسان های کامل همانند امیر مؤمنان(ع) و حضرت صدیقه طاهره(س).

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی این کتاب پرداخت و تصریح کرد: کتاب «اعجاز هدایتی در قرآن» نوشته عباس کوثری که در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه شده و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.  

وی گفت: این کتاب با 471 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 350000 ریال در 1396 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت 87000 ریال منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات