۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۶۶۳۶۳
در مدرسه علمیه امام جعفرصادق اندیمشک؛

دوره آموزشی تهذیبی تربیتی برگزار می شود

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک از برگزاری دوره آموزشی تهذیبی تربیتی در تابستان خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب حوزه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک

حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی تهذیبی تربیتی در تابستان اظهار داشت: این دوره در بخش آموزشی دربرگیرنده مطالبی با مضمون تکمیل نواقص، ارتقای درسی و دروس تقویتی است که به احتمال زیاد از اول تیرماه آغاز خواهد شد هر چند که فعلا زمان آن قطعی نشده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک ادامه داد: آغاز زمان رسمی جلسه فردا پس از برگزاری آخرین جلسه که با حضور مدیریت و معاونان مدرسه برگزار می شود، اعلان خواهد شد البته مدت زمان دوره 30 روزه و برای همه پایه های تحصیلی مدرسه است.

این مقام مسؤول افزود: در رابطه با مکان برگزاری دوره باید گفت که تاکنون به جمع بندی نهایی نرسیدیم هر چند که دوره در خود مدرسه برگزار نخواهد شد.

حجت الاسلام خادمی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با فعالیت های طلاب در ماه مبارک رمضان عنوان داشت: طلاب مدرسه در مساجد کلاس های قرآنی و اخلاقی، جلسات تفسیر، منابر سخنرانی، روخوانی و روانخوانی و جلسات هفتگی در منازل خودشان هر روز برپا می کنند.

وی با بیان اینکه ماهیانه سه جلسه مشاوره برای خانواده طلبه ها در سال تحصیلی گذشته برگزار شد، ابراز داشت: اردوهایی برای طلبه های متأهل به همراه خانواده هایشان برگزار کردیم و همچنین ضمن بازدید از محل سکونتشان جویای احوال و نیازهایشان هستیم.

حجت الاسلام خادمی در پایان عنوان کرد: جلساتی با موضوع مهدویت و با سخنرانی امام جمعه اندیمشک و همچنین سلسه جلسات بصیرتی سیاسی به صورت ماهانه برگزار کردیم./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات