۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۶۶۳۵۹
به میزبانی مدرسه علمیه فیضیه بابل؛

نهمین دوره علمی آموزشی ویژه طلاب سراسر کشور برگزار می شود

نهمین دوره علمی آموزشی در دو بخش ارتقائی و تکمیل ناقصی ویژه طلاب سراسر کشور از سوی مدرسه علمیه فیضیه بابل برگزار می شود.
مدرسه علمیه فیضیه بابل

حجت الاسلام کریمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری نهمین دوره علمی آموزشی تابستانه مدرسه علیمه فیضیه بابل گفت: این دوره در دو بخش ارتقائی و تکمیل ناقصی برای طلاب سراسر کشور برگزار می شود.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه بابل ادامه داد: هشتمین دوره علمی آموزشی در تابستان ۹۶ با حضور۴۰۰ طلبه از ۱۱۰ مدرسه علمیه سراسر کشور برگزار شد که نهمین دوره آن نیز از 29 خرداد تا دهم مردادماه به مدت 44 روز برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط نام نویسی در نهمین دوره علمی آموزشی مدرسه علمیه فیضیه بابل اظهار کرد: طلبه فعال و در حال تحصیل در سال تحصیلی 97-96، تعد به حضور مستمر در برنامه و کلاس های درس و ارائه معرفی نامه و تأییدیه اخلاقی از مدرسه مبدأ به مدرسه برگزار کننده اردو از جمله شرایط عمومی نام نویسی در این دوره است.

حجت الاسلام گلی کریمی ادامه داد: شرایط اختصاصی دوره ارتقائی انتخاب 310 ساعت درسی در نیمسال اول و دوم، کسب  معدل ۱۴ در دروس اصلی در هر دو نیمسال سال تحصیلی 97-96 و قبولی در سایر دروس  و شرایط اختصاصی نام نویسی در دوره تکمیل ناقصی عدم موفقیت در کسب نمره قبولی پس از حضور در کلاس، حذف شدن درس به دلیل غیبت و اجازه مدیر مدرسه محل تحصیل مبدأ جهت شرکت در دوره تکمیل ناقصی است.

وی در زمینه زمان و شیوه نام نویسی در نهمین دوره علمی آموزشی مدرسه علمیه فیضیه بابل بیان کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در نهمین دوره علمی آموزشی مدرسه علمیه فیضیه بابل می توانند از 16 تا 26خرداد از طریق ربات پیام رسان آی گپ به نشانی https;//gap.im/Feyziaismc برای نام نویسی اقدام کنند.

مدیر داخلی مدرسه علمیه فیضیه بابل ادامه داد: برای نام نویسی ارسال تصویر نخست شناسنامه، کارت ملی، عکس، کارنامه نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 97-96، ارزیابی و نامه تأییدیه مدیر مدرسه علمیه مبدأ از طریق ربات پیام رسان گپ الزامی است.

وی افزود: طلابی که از طریق ربات پیام رسان گپ در نهمین دوره علمی آموزشی مدرسه علمیه فیضیه بابل نام نویسی کرده اند برای ثبت نام نهایی باید به صورت حضوری به مدرسه علمیه فیضیه بابل واقع در استان مازندران، شهرستان بابل، میدان شهید بزاز، 3 کیلومتری جاده کیاکلا، روستای سلطان محمد طاهر، فیضیه 7 مراجعه کنند.

لازم به ذکر است طلاب علاقه مند به شرکت در نهمین دوره علمی آموزشی مدرسه علمیه فیضیه بابل می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی مدرسه علمیه فیضیه بابل به نشانی faiz432.ir مراجعه کنند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات