۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۵۶۶۰۹۸
صادقی:

سناریو آمریکا در قدس اشغالی شکست خورد

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آمریکا در انتقال سفارت به قدس اشغالی نتوانست به هدفی که دنبال می‌کرد دست یابد گفت: آمریکا و اسرائیل نتوانستند جریان سازی که به دنبال آن بودند را محقق کنند.
محمود صادقی

محمود صادقی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص «کشتار غیر نظامیان در غزه» تصریح کرد: این ظلم نیم قرن است که توسط رژیم نامشروع و آدمکش صهیونیستی علیه فلسطینیان ادامه دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل نتوانستند در اقناع افکار عمومی به هدفی که آن را دنبال می‌کردند دست یابند افزود: در واقع رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارت به قدس اشغالی به دنبال جریان سازی بود.

صادقی با تاکید بر اینکه ترامپ می‌خواست با این حرکت کشور‌های دیگر از او تبعیت کنند، خاطرنشان کرد: اما اتفاقی و جنایاتی که در غزه رخ داد جریان را به ضرر آنها تغییر داد و سناریو آنگونه که آنها می‌خواستند پیش نرفت.

وی سازمان همکاری‌های اسلامی را از مکانیزم‌های وحدت در منطقه دانست و افزود: به نظر من تقویت این همکاری‌ها در منطقه‌ و هم‌نظری و وحدت عمل می‌تواند یک تقابل جدی محسوب شود.

صادقی در پایان علمای شیعه و سنی را یکی از عناصر وحدت منطقه معرفی کرد./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

 

ارسال نظرات