۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۶۶۰۶۷
مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد:

انتشار نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور رمضان المبارک ۱۴۳۹ ه .ق»

نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور (متون علمی آموزشی مبلغان رمضان المبارک ۱۴۳۹ ه .ق)» در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
کتاب «ره توشه راهیان نور (متون علمی آموزشی مبلغان رمضان المبارک ۱۴۳۹ ه .ق)»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور (متون علمی آموزشی مبلغان رمضان المبارک 1439 ه .ق)» اظهار داشت: ویژگی مقاله‌های مجموعه پیشِ رو آن است که در محورهای کلیدی و مهم سامان‌یافته و با داستان‌هایی اثربخش و حکایاتی سازنده و مرتبط با بحث همراه شده است. عناوین کلی و کلیدی مقالاتِ این کتاب که ذیل هریک مقالاتی مرتبط با آن موضوع عرضه شده، عبارت‌اند از: نمازشناسی، معادشناسی، آسیب‌شناسی حرمت انسان، راهکارهای حفظ دین، عوامل سعادت در قرآن، سبک زندگی اجتماعی، سبک زندگی اقتصادی، سیره خانوادگی علمای دین، عوامل سلب توفیق، و دیگر مباحث مورد نیاز و معضلات مبتلابه جامعه امروزی.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: از دیگر مطالبی که بر غنای این اثر افزوده، بخش «مناسبت‌های تبلیغی» است. این بخش، شامل مقالاتی متنوع و همسو با مناسبت‌های مختلف روز، از قبیل: شب قدر، روز قدس، عید فطر و حمایت از کالای ایرانی می‌باشد که جهت استفاده مبلّغان محترم فراهم آمده است.

وی تصریح کرد: امید است که خوانندگان محترم و مبلّغان فرهیخته، همچنان ما را از نظرات سازنده و پیشنهادهای مفید خود بهره‌مند کنند تا بیش از پیش، بر غنای مقالات افزوده شود.

پهلوانی به معرفی این کتاب پرداخت و گفت: این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب «ره توشه راهیان نور (متون علمی آموزشی مبلغان رمضان المبارک 1439 ه .ق)» با 408 صفحه به زبان فارسی در 1397 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به صورت رایگان منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./۸۲۲/ت ۳۰۳/ش

ارسال نظرات