۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۶۵۹۳۷
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

کتاب «من و آن پنج نفر به مانند انگشتان دست» نقد می‌شود

نشست نقد کتاب «من و آن پنج نفر به مانند انگشتان دست»، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در کتابخانه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.
پنج

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست نقد و بررسی داستان کوتاه «من و آن پنج نفر به مانند انگشتان دست»، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، پنجشنبه 3 خردادماه در کتابخانه امام صادق (ع) برگزار می‌شود.

داستان «من و آن پنج نفر به مانند انگشتان دست» از مجموعه داستان‌های کتاب «از جنون تا مجنون» است که به قلم افسانه طباطبایی مدنی به رشته تحریر درآمده است. این داستان درباره فردی است که با اینکه برادرش را در جنگ از دست داده، اما نسبت به جبهه و جنگ دید خوبی ندارد.

افسانه طباطبایی مدنی، نویسنده کتاب، زلیخا مکاری، فاطمه حاجی ملاباقر، علی افتخاری‌نژاد به‌عنوان منتقد و محسن سلیمانی فاخر و زهره حبیب‌اله‌پور به‌عنوان کارشناس ادبی در این برنامه حضور دارند.

نشست نقد و بررسی داستان «من و آن پنج نفر به مانند انگشتان دست» از ساعت 16 تا 18 روز پنجشنبه 3 خردادماه در کتابخانه امام صادق (ع) واقع در خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم غربی، بلوار کوثر شمالی، جنب خیابان لاله برگزار خواهد شد./۹۹۸/ د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات