۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۵۶۵۸۵۹
استاندار آذربایجان غربی:

وفاداری به مردم مهمترین جلوه شخصیت حجت الاسلام حسنی بود

استاندار آذربایجان غربی گفت: وفاداری به انقلاب مهم ترین جلوه شخصیت حجت الاسلام والمسلمین حسنی بود که سبب عشق و ارادات مردم به وی شده بود.
شهریاری استاندار آذربایجان غربی

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وفاداری به انقلاب و مردمی و ساده زیست بودن را مهم ترین شاخصه های شخصیت حجت الاسلام والمسلمین حسنی عنوان کرد و افزود: به دلیل وفاداری به انقلاب، وی زحمات زیادی برای انقلاب کشید.

وی اظهار داشت: حجت الاسلام حسنی قبل از انقلاب در مبارزه با طاغوت و بعد از انقلاب در راستای حفظ تمامیت عرضی رشادت های بسیاری در مقابله با ضد انقلابها داشت و همین مجاهدت ها باعث عشق و ارادت گروههای مختلف مردمی به وی شد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین حسنی پس از سالها تحمل درد و رنج بر اثر بیماری و کهولت سن، شامگاه 31 اردیبهشت ماه در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه صبح امروز با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم و مسوولان استانی و کشوری و حتی کشورهای همجوار در مسیر خیابان ارومیه برگزار شد و پس از اقامه نماز میت در میدان انقلاب، پیکر این عالم ربانی در باغ رضوان، قطعه شهدا و در کنار یادمان شهد باکری آرام گرفت.

مراسم شام غریبان درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی نیز با حضور مردم و مسؤؤلان استانی، کشوری و روحانیان و ائمه جمعه و جماعات شهرستان های مختلف در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد./936/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات