۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۶۵۷۶۳

فراخوان انقلابيان بحرينی برای سالروز کشتار دراز

ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه و جنبش جوانان «دراز» بحرین، مردم این کشور را به مشارکت گسترده در فعالیت‎های گرامیداشت سالروز کشتار منطقه «دراز» (محل سکونت آیت‌الله عیسی قاسم) فراخواندند.
بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با فرارسیدن سالروز کشتار جوانان بحرینی در میدان الفداء شهرک دراز و حمله به اعتصاب‌کنندگان مقابل منزل آیت‌الله قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین، جریان‌های انقلابی این کشور خواستار حضور گسترده مردم در فعالیت‌های موسوم به «طوفان  الفداء»(طوفان فدا) شدند.

 جنبش جوانان دراز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: فعالیت‌های «طوفان الفداء» در سالروز حملات خونبار بر اعتصاب‌کنندگان در میدان الفداء  شهرک دراز و در نزدیکی منزل شیخ عیسی قاسم که ۵ کشته، ده‌ها زخمی برجای گذاشت و موجب بازداشده صدها تن از اعتصاب‌کنندگان شد، انجام می‌شود.

این جنبش توضیح داد: این فعالیت‌ها شامل حرکت به سمت منزل آیت‌‌الله شیخ عیسی قاسم در شب چهارشنبه (دوم خردادماه) و راهپیمایی در شهرک دراز در روز سه شنبه(اول خردادماه) با عنوان «عهدالفدائیین» می‌شود.

در حمله نظامیان بحرینی به تحصن‌کنندگان در مقابل منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در شهرک «دراز» منامه که دوم خردادماه سال ۹۶ رخ داد، تعدادی کشته و زخمی شدند و جمعی از مبارزان بحرینی نیز بازداشت شدند./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: ایکنا

ارسال نظرات