۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۶۵۷۴۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

مقامات آمریکایی در اندازه ای نیستند که برای ملت ایران تعیین تکلیف کنند

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان های انقلاب از همه موانع با قدرت عبور خواهد کرد، گفت: افرادی همچون ترامپ و یا دیگر مقامات دولت آمریکا کوچک تر از آن هستند که بخواهند برای یک ملت کهن و تاریخ ساز خط و مشی تعیین کنند.
امام جمعه فریدونکنار

حجت الاسلام محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار با محکوم کردن سخنان مقامات آمریکایی علیه نظام اسلامی، این گونه اظهار نظرات را نشان دهنده شکست سیاست های آمریکایی ها علیه ملت ایران و مردم مظلوم منطقه دانست.

وی، ملت ایران را مردمی دارای تمدنی کهن و با فرهنگ غنی اسلامی معرفی کرد و افزود: مقامات آمریکایی در جایگاهی نیستند که بخواهند برای چنین ملت بزرگی تعیین و تکلیف کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دولتمردان تازه به دوران رسیده آمریکایی در حال تکرار همان اشتباهات تاریخی گذشته هستند، بیان داشت: دولتمردان فعلی آمریکا از اشتباهات تاریخی گذشته مقامات این کشور درس بگیرند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که  وزیر خارجه جدید آمریکا گویا شناختی از تاریخ این ملت بزرگ و تاریخ ساز ندارد، خلطرنشان کرد: این مردم به ویژه جوانان انقلابی و باغیرت ایران اسلامی همان مردمی هستند که با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران عزت و اقتدار خود را در جهان به رخ کشیدند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره این که دشمنی آمریکا با این ملت تاریخ ساز چیز تازه ای نیست و چهل سال است که وجود دارد، بیان داشت: طرح و برنامه ای وجود ندارد که آمریکایی ها آن را برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر امتحان نکرده باشند.

وی با بیان این که مشی دولتمردان آمریکایی همواره بر مبنای ظلم و ستم استوار بوده است، خاطرنشان: روسای جمهور آمریکا در چهل سال گذشته همه توان خود را برای براندازی انقلاب بکار گرفتند اما همواره با ایستادگی و مقاومت ملت تمدن ساز ایران اسلامی مواجه شدند.

استاد درس خارج حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که آمریکایی ها باید بفهمند دوران زورگویی و قلدر مآبی به پایان رسیده است، بیان داشت: ایران بعد از انقلاب با ایران قبل از پیروزی انقلاب که محل جولان دادن آمریکایی در کشورمان بود کاملا متفاوت است.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که با زور و اجبار نمی توان یک ملت و کشور مستقل را از رسیدن به اهداف و آرمان های متعالی آن منع کرد، افزود: آمریکا بداند این ملت برای رسیدن به آرمان های بلند انقلاب از هیچ قدرتی حراس ندارد.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ملت بزرگ ایران اسلامی جسارت ها و اهانت های مقامات آمریکایی را بی پاسخ نخواهد گذاشت، خاطرنشان: مردم تمدن ساز کشورمان در عمل ثابت خواهند کرد که اهل باج دادن به کسی نیستند.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان های انقلاب از همه موانع با قدرت عبور خواهد کرد، بیان داشت: افرادی همچون ترامپ و یا دیگر مقامات دولت آمریکا کوچک تر از آن هستند که بخواهند برای یک ملت کهن و تاریخ ساز خط و مشی تعیین کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی از هیچ قدرتی هراس نداشته و ندارد و مقتدرانه و عزتمتدانه در برابر ظلم زورگویان عالم خواهند ایستاد، گفت: آمریکایی ها رسیدن به آنچه وزیر خارجه این کشور اخیرا آنها را مطرح کرده را با خود به گور خواهند برد.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی جنایت های چهار دهه اخیر آمریکایی ها علیه نظام اسلامی را فراموش نکرده اند، افزود: این ملت برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب مستحکم و با قدرت در برابر هر گونه زیاده خواهی ایستاده است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره این که امروز همه دنیا شاهد جنایت های بشری آمریکا در اقصی نقاط جهان هستند، گفت: جنایتی که آل سعود در یمن مرتکب شده است با همراهی و هماهنگی کامل آمریکایی ها بوده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران اسلامی همانند گذشته در برابر تحریم های غیر قانونی آمریکایی ها خواهند ایستاد، افزود: هدف آمریکایی ها از افزایش تحریم های اقتصادی بر علیه ایران اسلامی بروز نارضایتی ها در کشور است./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات