۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۶۵۷۳۶
فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس خبرداد؛

راه اندازی ۲۵ قرارگاه محله ای برای کاهش آسیب های اجتماعی

فرماندار بندرعباس از راه اندازی ۲۵ قرارگاه محله ای خبرداد و بر ایجاد و حفظ انسجام بین دستگاه های فرهنگی در اجرای طرح های مختلف به ویژه کاهش و رفع آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، اباذر سالاری امروز در همایش معرفی مدیران پایگاه های فرهنگی و اجتماعی گفت: انسجام در اجرای برنامه های فرهنگی یکی از مواردی است که همیشه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: به منظور خروجی بهتر و موثر فعالیت ها و اقدامات در زمینه های مختلف به ویژه اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی، انجام کارهای تیمی و گروهی است.

فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس با تاکید بر پرهیز و دوری از انجام کارهای جزیره ای تصریح کرد: ایجاد و حفظ انسجام بین دستگاه های فرهنگی در اجرای طرح های مختلف امری ضروری است.

سالاری بیان داشت: انجام کارهای جزیره ای مثمر ثمر نخواهد بود و نمی توان به تنهایی از عهده مشکلات و معضلات اجتماعی برآمد بنابراین می بایست بین تمامی دستگاه های فرهنگی، انسجام لازم ایجاد و حفظ شود.

وی گفت: رزمندگان به ما آموختند که با دست خالی و بدون صرف هزینه و اعتبار و با اخلاص می توان با تهاجمات فرهنگی دشمن مبارزه کرد.

فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس اذعان داشت: به منظور کاهش و رفع آسیب های اجتماعی در محلات شهر بندرعباس تمهیدات فراوانی اندیشیده شده و بیش از یک هزار ساعت جلسه و نشست هایی را با علما و اقشار تاثیرگذار برگزار کردیم تا به راه حل و راهکار مناسبی برای رفع این معضل دست یابیم.

سالاری افزود: سپس به این نتیجه رسیدیم که برای خروجی بهتر این طرح باید کار تیمی و قرارگاهی و با انسجام هرچه بیشتر انجام دهیم، در دفاع مقدس نیز در کنار هم در جبهه های حق علیه باطل جنگیدیم و موفق شدیم.

وی ابرازداشت: تمامی دستگاه ها از انجام فعالیت های پراکنده بپرهیزند و برنامه های خود را با محوریت مساجد به اجرا درآورند که این مکان مقدس، بهترین و نزدیک ترین جایگاه نزد مردم است.

فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس تاکیدکرد: درصورتی که مسجد محله آباد شود پایگاه بسیج محلات نیز فعال خواهد شد، برعکس اگر مساجد ضعیف عمل کنند دیگر مراکز نیز دچار ضعف عملکردی خواهند شد.

سالاری همچنین تاکیدداشت: مساجد بهترین پایگاه و امام جماعت نیز به عنوان محور می توانند سبب انسجام هرچه بیشتر فعالیت های فرهنگی دستگاه ها در راستای کاهش و رفع آسیب های اجتماعی محسوب شوند.

وی گفت: بسیاری از برنامه های دیکته شده از سوی مرکز را کنار گذاشتم، در رتبه یندی از رتبه های شهرستانهایی همچون بشاگرد پایین تر هستیم اما افتخار می کنیم که یکی از همکاران در بسیج سازندگی کشور در طی تماس تلفنی از من خواست تا شاخص های اقدامات انجام شده در قرارگاه محلات بندرعباس را به منظور تشریح در محضر مقام معظم رهبری به سازمان مرکز اعلام نمایم.

فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس گفت: با مساعدت فرماندار بندرعباس، 25 قرارگاه محله ای در محلات این شهر از دو سه سال اخیر راه اندازی شده است که می بایست تمامی دستگاه ها ظرفیت ها و توان خود را با محوریت مساجد بکار بندند./۸۵۱/د103/ب1

ارسال نظرات