۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۵۶۵۶۷۹
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

حجت الاسلام حسنی از پیشگامان مبارزه با طاغوت در آذربایجان بود

نماینده مجلس خبرگان گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی یکی از پیشگامان مبارزه با طاغوت بود و شجاعت در مقابله با دشمنان از وی چهره ای نام آشنا برای مردم و شخصیت مبارز ملی ساخت.
حجت الاسلام دیرباز

حجت‌الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی، امام جمعه سابق ارومیه، این فقید را یکی از پیشگامان مبارزه با طاغوت خواند و اظهار داشت: شجاعت در مقابله با دشمنان از وی چهره ای نام آشنا برای مردم و شخصیت مبارز ملی ساخت.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه سابق ارومیه در مقطعی از تاریخ هنگام سخنرانی علیه رژیم منحسوس پهلوی اسلحه‌ای را از زیر عبا بیرون آورد و با این کار روحیه مبارزه را در مردم تقویت کرد، افزود: روحیه مبارزه ‌گری و جهادی این عالم ربانی موجب شد که رهبری مردم ارومیه را در مبارزات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به دست بگیرد.

نماینده مردم اذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این مجاهد نستوه تنها متعلق به ارومیه و آذربایجان نیست، ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و یک شخصیت حوزوی است که ثابت کرد حوزه‌های علمیه افزون بر نقش فرهنگی و سنگ صبور بودن برای مردم می‌توانند با داشتن روحیه جهادی و انقلابی رهبری مردم را برعهده بگیرند./936/ت303/ب1

ارسال نظرات