۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۵۶۵۶۷۷

جزئیات مراسم تشییع حجت الاسلام والمسلمین حسنی

ستاد برگزاری مراسم ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حسنی، امام جمعه سابق ارومیه با صدور اطلاعیه ای جزئیات مراسم تشییع و ترحیم این روحانی فقید را اعلام کرد.
مرحوم حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، ستاد برگزاری مراسم ارتحال حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه در اطلاعیه ای جزئیات مراسم تشییع و ترحیم این روحانی فقید را اعلام کرد و افزود: مراسم شام غریبان مرحوم حجت الاسلام حسنی روز چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار می شود و همچنین مراسم بزرگداشت روز سوم نیز پنج شنبه از ساعت  ۱۶ تا ۱۸ در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی ساعت ۹ و نیم از سمت میدان ولایت فقیه به سمت میدان انقلاب برگزار می‌شود.

پیکر مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر آذربایجان فردا پس از تشییع در مسیر خیابان امام و اقامه نماز میت در میدان انقلاب ارومیه با حضور اقشار مختلف مردم در باغ رضوان، قطعه شهدا در کنار یادمان شهید باکری آرام می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه پس از یک عمر مجاهدت در راه اسلام و انقلاب شامگاه ۳۱ اردیبهشت در سن ۹۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت./936/د103/ب1

ارسال نظرات