۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۵۶۵۶۶۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛

تخفیف ۵۰ درصدی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن و عترت

جوروند با اشاره به استقبال فوق العاده مردم از دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز، گفت: اداره ارشاد استان به همراه غرفه داران ۵۰ درصد تخفیف برای خریداران در نظر گرفته اند.
محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و اسلامی خوزستان

محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز در حوزه های مختلف و در قالب 82 غرفه در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه از 30 اردیبهشت تا 8 خردادماه و از ساعت 18 تا 24 پذیرای علاقه مندان است ضمن اینکه عرضه کتاب در حوزه های مختلف علوم قرآنی، آثار هنری و فرهنگی دیگر بخش های نمایشگاه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه قرآن فرصتی برای ارائه سلایق مختلف در حوزه های متعدد قرآنی است، عنوان داشت: در نمایشگاه شاهد آثار مؤسسات فرهنگی، هنری و قرآنی هستیم و نقطه تفاوت نمایشگاه در مقایسه با سال های گذشته حضور نهادهای فرهنگی همچون سازمان اوقاف، حج و زیارت، صدا و سیما، نهاد کتابخانه های عمومی استان و سازمان تبلیغات است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه بیشتر کتب عرضه شده در نمایشگاه پیرامون قرآن، تحقیق و پژوهش های قرآنی، کتب ادعیه است، عنوان داشت: در ورودی  نمایشگاه چادرهای سیاه اقوام لر و عرب نصب شده است تا از این طریق سنن و فرهنگ خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

جوروند با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه همزمان با نخستین روز نویدبخش و مایه مسرت بود، تصریح کرد: برنامه های جانبی از قبیل شب های قرآن، شب های شعر، تلاوت های قرآنی، نشست های تخصصی و تحقیقی در موضوعات مختلف قرآنی صورت می گیرد.

وی در رابطه با بن خرید گفت: اداره ارشاد استان به همراه غرفه داران 50 درصد تخفیف برای خریداران در نظر گرفته اند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات